بستن

۲۰ میلیون‌ تومان برای عیدی نیازمندان

گریشنا: با نزدیک شدن به جشن نیکوکاری، مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) گراش، مبلغ بیست میلیون تومان برای کمک به مددجویان خود در نظر گرفت.

به گزارش محمود عبداللهی؛ مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) که یکی از فعال‌ترین مراکز نیکوکاری سطح کشور محسوب می‌شود، در آخرین جلسه‌ی اعضای هیات ‌مدیره‌ی خود در سال ۹۳، مبلغ دویست میلیون ریال را به شور نیکوکاری اختصاص داد.

u0645u0631u06A9u0632حاج عبدالکریم جعفری، رئیس هیات عامل این مرکز، گفت: «انشاءالله این مبلغ طی هفته آینده به عنوان عیدی، به حساب کلیه مددجویان تحت پوشش این مرکز واریز خواهد شد. به علاوه طبق روال ماه‌های گذشته سبد کالای مددجویان نیز در حال بسته‌بندی و آماده‌سازی است و تا قبل از پایان سال در اختیار مددجویان مرکز قرار می‌گیرد.»

او در ادمه از میزان کمک رسانی این مرکز در عرصه‌ی حمایت و خدمات‌رسانی به نیازمندان و محرومین جامعه که بیش از ده میلیارد ریال بوده است خبر داد.

جعفری این نیت پاک خیرین در همراهی و همیاری با این مرکز را ارج نهاد و تداوم این مشارکت‌ها را از خیرین خواستار شد.

3 نظر

  1. جناب جعفری برادر بزرگوار اجر شما با خدا انشالله در کارهای خیرتان همیشه موفق و استوار باشید این حقیر سوالی داشتم چرا با صندوق‌های سطح شهر و کمیته امداد امام خمینی گراش تعامل ندارید و یا این همکاری خیلی کم است؟ لطفا جواب این سوال را ذکر کنید تا دیگران هم با فکر باز و آگاهی بیشتر به این مسئله نگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top