بستن

یادواره شهدا در گراش و ارد

گریشنا: ۲۲ اسفند ارد و ۲۵ اسفند گراش یک بار دیگر به احترام و یاد شهدا سال را به پایان می‌برند.

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و ۱۲۵ شهید شهرستان گراش با حضور فرمانده سپاه، معاون فرماندار و اعضای هیات رزمندگان اسلام در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد. برگزاری یادواره در ساعت ۸ شب ۲۵ اسفندماه در محل حسینیه اعظم تصویب شد. سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه مهمان این برنامه خواهد بود. یادواره شهدای

به گزارش گراش نما، سرگرد پاسدار محمد مهدی درستکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش گفت:« یادواره شهدا مهیا کردن فرصت و پهن کردن سفره ای است که ما انسان‌های خاکی از این خوان پر برکت بهره مند شویم وگرنه شهدا نیازی به برگزاری یادواره و مراسم آشنایی ندارند.»

سرگرد درستکار افزود: «شهدا در عرش الهی و نزد فرشتگان و ملائکه بسیار آشنا و شناخته شده هستند و بیشتر از آنکه ما شهدا را بشناسیم، حمَله عرش الهی آنها را می شناسند.»

فرمانده سپاه گراش در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از عدم همراهی برخی از مسئولین شهرستان گفت: «همه ما مدیون شهدا هستیم  و از برکت جانفشانی های شهدا است که امروز بر کرسی مسئولیت نکیه زده ایم لذا می‌بایست دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.»

Yadvareh

وی تاکید کرد: «ترویج فرهنگ شهید و شهادت در واقع دینی است که بر گردن همه مردم به خصوص مسئولین است به همین علت بنا داریم که با همکاری ستاد یادواره شهدا و هیات رزمندگان اسلام در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۲۰  در محل حسینیه اعظم، سفره ای به نام شهدا پهن کنیم تا همه کسانی که علاقه دارند و توفیق الهی نصیبشان شد بتوانند از این خوان پر برکت خوشه ای برچینند».

سرگرد درستکار بیان کرد:« میهمانان ما در این ضیافت الهی، سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران و مداح اهل بیت حاج کاظم محمدی می باشد».

Arad Shohada2

به گزارش یونس آفتاب از ارد جلسه دیگری نیز در ارد برای برگزاری یادواره شهدای بخش ارد برگزار شد. شاهچراغ امام جمعه، نجفی فرمانده حوزه بسیج، صالحی بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش ارد ۱۷ اسفندماه در این جلسه شرکت داشتند.

مسئول حوزه بسیج ارد پیرامون اهمیت یاد و خاطره شهدا گفت: ما هر چه داریم از صدقه‌ی سر شهدا  داریم و امروز این امنیت و آسایشی که در کشور ما حاکم است مدیون فداکاریهای شهداست.

نجفی در ادامه گزارشی از پیشرفت کار یادواره شهدای بخش ارائه نمود و در پایان هماهنگی های لازم جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره انجام شد.

یادواره شهدای بخش ارد جمعه ۲۲ اسفند در حسینیه خامس آل‌عبا برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام جواد نصرالله‌پور از قم و حاج رضا نبوی مهمانان این برنامه هستند.

Arad Shohada

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top