بستن

دستانی پر مهر در دستان فداغی‌های نیازمند

گریشنا: به مناسبت فرارسیدن سال نو، صندوق خیریه مهر جوانان فداغ به بیش از شصت خانواده مستمند فداغی کمک رسانی کرد.

به گزارش سایت رسمی و مردمی فداغ؛ به مناسبت نزدیک شدن به سال نو، صندوق خیریه مهر جوانان فداغ در اقدامی تحسین برانگیز با واگذاری و توزیع بن‌های مواد غذایی، دست بیش از شصت خانواده نیازمند و مستمند فداغی را گرفت.

صندوق مهر جوانان فداغ در ادامه تلاش‌های دامنه‌دار و پیگیری‌های جوانان فداغ، از امروز با توزیع و واگذاری بن‌های مواد غذایی به خانواده‌های فقرا و نیازمندان که شامل بسیاری از اقلام مواد غذایی همچون برنج، روغن، رب گوجه و مرغ با هزینه‌ای حدود سی میلیون ریال بود، در آستانه سال نو، در محل فروشگاه مروارید خلیج فارس فداغ،به قشر محروم و خانواده‌های نیازمند فداغی کمک کرد.

n00305834-b1این کار خداپسندانه از چند سال گذشته به همت فداغی‌های مقیم بندرعباس شروع  شد و هر ساله در چندین مرحله، مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های خیریه بین خانوارهای نیازمند به صورت نقدی و غیر نقدی توزیع می‌شود.

در این راستا دست اندرکاران صندوق مهر جوانان فداغ از آحاد مردم خیراندیش و نیکوکار فداغ تقاضا دارد تا با حمایت خود، برای رشد این کار خداپسندانه گام برداشته و همکاری کنند.

علاقه مندان جهت آگاهی بیشتر از  نحوه عملکرد صندوق مهر جوانان فداغ و چگونگی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۳۸۱۱۶۴۰ (احمد مسلمی) تماس بگیرند و در این کار خداپسندانه خود را شریک کنند.
همچنین خیرین می‌توانند در صورت تمایل، وجوهات نقدی مورد نظر خود را به شماره حساب  ۰۲۰۹۱۸۳۴۲۰۰۰۸ ( بانک صادرات ) به نام قاسم دست سوز و احمد مسلمی واریز کنند.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top