بستن

هفت برکه بر سکوی اول مسابقات جام نوروز در قیروکارزین

گریشنا: تیم والیبال هفت برکه در مسابقات یادواره شهدای امامشهر قیر و کارزین جام نوروز باستان شرکت کرد و مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی تیم هفت برکه؛ این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم شهید انصاری کارزین، شهید غلامی علی آباد، شهید عظیمی امام شهر، شهیدکاظمی امام شهر از شهرستان قیر و کارزین و تیم هفت برکه به صورت دوره‌ای از تاریخ دوم تا پنجم فرودین ماه برگزار شد.
ذبیح الله زارعی و محمد جواد محمدیان ( پاسور )،حسین فتحی( پشت خط زن )، مجتبی حسین‌زاده، علی کوهگرد، علی شمسی ( دریافت کننده / قدرتی )، اسحاق فروزش و مهدی پرده‌نشین (سرعتی زن)، محمد رضا عبداللهی (لیبرو) در این رقابت‌ها برای این تیم بازی کردند. خلیل حسنی ، مربی‌گری و عبدالحمید حسین‌شیری، سرپرستی تیم را برعهده داشت.
تیم هفت برکه در بازی اول حریف تیم شهید کاظمی امامشهر بود که میزبان توانست دو ست از هفت برکه پیش بیافتد اما این تیم هفت برکه بود که توانست سه ست دیگر را به نفع خود به اتمام برساند و با پیروزی از زمین خارج شود و دو امتیاز به دست آورد.
در دومین بازی تیم شهید عظیمی امام شهر از ادامه مسابقات انصراف داد و بازی ۳بر۰ به سود هفت برکه اعلام شد و سه امتیاز دیگر به امتیازات این تیم افزوده شد.
در سومین بازی، هفت برکه با تیم شهید غلامی علی آباد رقابت کردند و موفق شدند و در ست اول پیروز میدان بودند ولی در ست دوم و سوم تیم شهید غلامی موفق به شکست هفت برکه شد و کار به ست چهارم کشید اما با اسپک‌های خوب و حمایت‌های لیبرو در توپ‌های برگشتی این تیم توانست این ست را ازآن خود کند.
و در، ست پنجم، رقابت پا یا پای پیش می‌رفت که پاسور هفت برکه با ارسال پاس‌های دوبله وسط و جا ماندن دفاع تیم حریف این ست را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و دو امتیاز با ارزش را کسب کرد.
در آخرین مسابقه تیم شهید انصاری و هفت برکه به مصاف هم رفتند که این دیدار هم با نتیجه ۳بر۰ به پایان رسید. در نهایت تیم هفت برکه که با ۱۰امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های شهید انصاری کارزین و شهید کاظمی امامشهر به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

haft berkeh3

 

3 نظر

  1. تبریک به تیم هفت برکه و تشکر از دست اندرکاران
    امیدوارم هرچه زودتر تمام رشته هاى ورزشى تو گراش رواج داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top