بستن

امشب آغاز گردهمایی قرآنی‌ها در گراش

گریشنا: دکتر علی‌اصغر شعاعی، دبیر پنجمین المپیاد دانشگاه علوم و معارف قرآنی، یک روز مانده به افتتاحیه در جمع خبرنگاران از نحوه‌ی برگزاری این المپیاد گفت.
به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این جلسه دیروز، سی‌ و یکم فروردین‌ماه، در دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی گراش برگزار شد. علی‌اصغر شعاعی؛ عضو هیات علمی و معاون دانشگاه قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآنی قم، رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن کریم سال ۸۶ در هندوستان و رتبه اول جشنواره‌ی ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن کریم در سال ۹۲ است.
او طی سخنان خود به اهداف برگزاری المپیاد اشاره کرد و گفت: «ارتقای سطح کیفی قرائت، ترتیل و حفظ دانشجویان و گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم در منطقه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این المپیاد است.»
شعاعی در ادامه اظهار داشت: «روز پنج‌شنبه، سوم اردیبهشت ماه، اولین همایش خیرین قرآنی با ترویج فرهنگ انجام امور خیر مرتبط با قرآن و تجلیل از واقفین قرآنی، از طرف دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی گراش نیز اجرا می‌شود.»
شعاعی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیاد، تصریح کرد: «مراسم افتتاحیه‌ی این المپیاد با حضور متسابقین قرآنی، مسئولین کشوری و استانی، اساتید و معلمین قرآنی، امشب، یکم اردیبهشت ماه در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گراش برگزار می‌شود. اسامی نفرات برتر در کلیه رشته‌های المپیاد در مراسم اختتامیه روز جمعه، چهارم اردیبهشت، اعلام خواهد شد.»

جزییات بیشتر در مورد برگزاری این المپیاد را از این‌جا در خبر گریشنا بخوانید.

30

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top