بستن

زنگ سلامت به صدا در آمد

گریشنا:با نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه حضرت زینب(س)  برنامه‌های هفته‌ی سلامت در شهرستان گراش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ زنگ سلامت در مدرسه‌ی حضرت زینب(س) با حضور دکتر بهمنی، رئیس دانشکده علوم پزشکی، رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون فنی و اجرائی معاونت بهداشتی و سایر مسئولین علوم پزشکی و ادرات نواخته شد.

در این مراسم،  رئیس آموزش و پرورش در خصوص رعایت بهداشت، پرهیز از غذاهای ناسالم و افزایش طول عمر صحبت کرد و درادامه دکتر بهمنی صحبت‌های خود را با تبریک هفته سلامت و طرح یک سوال بهداشتی آغاز کرد و از دانش‌آموزان خواست پاسخ سوال را به دانشکده علوم پزشکی ارسال کنند تا به افرادی که بهترین پاسخ را دهند، جوایزی اهدا شود. در پایان بعد از نواختن زنگ سلامت توسط رئیس دانشکده علوم پزشکی، دانش‌آموزان با بسته‌های تغذیه‌ای سالم پذیرایی شدند.

SALAMAT

و اما دومین روز هفته سلامت با کوهپیمایی تپه نورالشهدا با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی و پرسنل این دانشکده آغاز شد. این برنامه ساعت ۶:۱۵ صبح امروز به اجرا درآمد که پرسنل دانشکده پس از رسیدن به بالاترین نقطه تپه نورالشهدا(کلات) بر قبور مطهر شهدای گمنام حاضر شدند و با قرائت فاتحه به شهدای گمنام ادای احترام کردند.

دکتر بهمنی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در این برنامه ضمن قدردانی از حضور پرسنل دانشکده گفت:« امیدوارم این برنامه کوهپیمایی و پیاده روی به یک سنت تبدیل شود و  فقط مختص یک هفته خاص نباشد.» 

وی افزود:«ما باید قدردان نعمت سلامتی خود باشیم، خداوند متعال بدن سالم به ما عطا کرده است که بتوانیم ورزش کنیم و در خدمت مردم باشیم، پس باید این ورزش و پیاده روی و کوهپیمایی را به صورت مستمر انجام دهیم تا همیشه سالم بمانیم و تمام تلاشمان را برای خدمت به مردم انجام دهیم و این کار ، خود، بهترین قدردانی از خداست.»

رییس دانشکده علوم پزشکی در ادامه افزود:«متاسفانه این زندگی ماشینی، تحرک، نشاط و شادابی را از مردم گرفته است و هر  چند تغییر نگرش و عوض کردن برخی نگرش‌ها کار بسیار مشکلی است ولی هر کس به هر طریق می‌تواند باید فرهنگ ورزش کردن و استفاده کمتر از وسایل نقلیه را ترویج کند.»

برنامه‌های هفته سلامت تا هفتم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان گراش ادامه خواهد داشت.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top