بستن

هشدار دکتر عبداللهی در مورد افزایش سرطان در منطقه

گریشنا: اولین جلسه آموزشی با موضوع «معاینه سینه و راه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه» با حضور دکتر عبدالهی فوق تخصص جراحی‌های سرطان، در سالن کنفرانس مرکز پیشگیری از سرطان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش؛ این جلسه آموزشی که جهت کلیه پرسنل خانم علوم پزشکی تشکیل شد افراد شرکت کننده با مباحث آناتومی و فیزیولوژی پستان، علائم سرطان سینه، ریسک فاکتورها، انواع دردهای سینه، توده‌های خوش‌خیم سینه و خودآزمایی آن آشنا شدند.

دکتر عبدالهی در معرفی مرکز پیشگیری از سرطان به افزایش سرطان در این منطقه و نیاز به تغییر شیوه‌ی زندگی مردم اشاره کرد و گفت:«این مساله یکی از ضروری‌ترین دلایل راه‌اندازی این مرکز بود.» او همچنین در خصوص پیشگیری از سرطان به حضور مردم در این مرکز و انجام معاینات توسط افراد متخصص و دوره دیده، تاکید داشت.

مدیر این مرکز هدف از برگزاری این برنامه را آموزش و ارتقاء آگاهی در زمینه پیشگیری از سرطان سینه عنوان کرد. وی برگزاری جلسات آموزشی جهت افزایش آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از سرطان و تغییر سبک زندگی را از برنامه‌های هدف‌دار این مرکز عنوان کرد.

pishgirisaratan1

 

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top