بستن

رییس دانشکده علوم پزشکی به مردم گزارش داد

گریشنا: در هفته‌ی سلامت دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش نیز هفته‌‌ی پرکاری را پشت سر گذاشت. در این پست، سه خبر از این دانشکده را با هم می‌خوانیم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ معصومه بهینه، احسان قربانی، فاطمه بزرگ‌زاده، طیبه حسینی و محمدجواد صائم، پنج دانشجوی دانشکده علوم پزشکی گراش، مقالات خود را به کنگره ارتقاء خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ارائه دادند.

این همایش دوم تا پنجم اردیبهشت در سالن همایش‌ رازی تهران در حال برگزاری است.

دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش همچون سال‌های گذشته در هشتمین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی حضور فعال و پررنگ دارند. محمد جعفری، عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش، در ارائه مقالات دانشجویان به کنگره به عنوان راهنما نقش موثری داشته است.

برپایی ایستگاه سلامت برای نمازگزاران

بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی گراش با برپایی ایستگاه سلامت در مبادی ورودی نماز جمعه این شهرستان به مناسبت هفته سلامت اقدام به اندازه‌گیری فشار خون، قد و وزن از نمازگزاران کرد.

در این ایستگاه اطلاعات لازم در خصوص چگونگی تنظیم و کنترل فشار خون، غذاهای مفید برای فشار خون بالا  و اطلاعات مورد نیاز به نمازگزاران داده شد.بسیج دانشجویی دانشکده گراش همه‌ساله در هفته سلامت و به مناسبت‌های مختلف ایستگاه سلامت برپا می‌کند که مورد استقبال فراوان مردم قرار می‌گیرد. دکتر بهمنی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در این ایستگاه حضور یافت و از تلاش دانشجویان قدردانی و برای آنان سلامتی و تندرستی آرزو کرد.

salamat2

تشریح دستاورد‌های طرح تحول نظام سلامت در نماز جمعه

دکتر میرزا خلیل بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، همزمان با تمام روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در نماز جمعه، به تشریح دست‌آوردهای طرح تحول نظام سلامت پرداخت.

دکتر بهمنی ضمن گرامیداشت هفته سلامت و بیان شعار این هفته، به تشریح دست‌آوردهای طرح تحول نظام سلامت پرداخت و گفت: «اجرای موفق این طرح در سراسر کشور مرهون تعامل و همکاری دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی و نیز مدیریت شجاعانه وزیر بهداشت است.» او افزود: «این طرح به یاری خدا ادامه خواهد یافت«.

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، حمایت رهبر فرزانه انقلاب از این طرح عظیم را مایه دلگرمی همه‌ی مسوولین و متولیان امر سلامت دانست. وی درباره اجرای چهار طرح جدید وزارت بهداشت در تحول سلامت در سال جاری نیز با مردم سخن گفت.

دکتر میرزا خلیل بهمنی درباره کاهش چشمگیر پرداخت هزینه توسط مردم گفت: «یکی از ملموس‌ترین نتایج این طرح برای مردم همین کاهش پرداخت هزینه توسط بیمار است.» وی اظهار داشت: «نظرسنجی‌ها حکایت از رضایت مردم از اجرای این طرح دارد.»

دکتر بهمنی در قسمتی از سخنرانی خود به ارائه گزارش عملکرد دانشکده علوم پزشکی گراش در سال ۹۳ پرداخت و گفت: «ما تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گیریم و دوست داریم مردم نیز به کار ما نظارت کنند و  ما همیشه آماده شنیدن انتقاد و پیشنهاد مردم هستیم.»

namaz

3 نظر

    1. عمللکر وارونه ستاد نماز جمعه و طرز تفکر…
      آیا نمی شد خطبه های تکراری نمازجمعه از یک ساعت به نیم ساعت تقلیل داد تا جناب آقای دکتر بهمنی، که نماینده و سفیر بهداشت و سلامت مردم گراش است بین دو نماز سخنرانی کنند؟ تا مردم نهایت استفاده می بردند.
      چرا برای این بزرگوار برای بعد از نماز وقت گذاشته شد که حدوداً ۸۵% نمازگزار سالن حسینیه را ترک کرده بودند که یک توهین آشکار به این فرد بزرگوار تلقی می گردد.
      ستاد محترم نماز جمعه!
      شما تا کی می خواهید آن تعصب دینی خشک و غیرکارشناسی به مرم گراش تحمیل کنید؟؟؟
      سوالی از ستاد نماز جمعه.
      آیا آن مطالب پزشکی – علمی و بهداشتی که آقای بهمنی در تریبون نماز فرمودند اگر مخاطب ۵۰۰ نفر بودند بهتر بود یا ۱۰۰ نفر؟
      والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top