بستن

رییس‌جمهور در شیراز، نماینده رییس‌جمهور در گراش

گریشنا: نماینده‌ی رئیس جمهور، نهم و دهم اردیبهشت ماه به شهرستان گراش سفر می‌کند.

به گزارش حجت عابدی، فرماندار گراش از سفر قریب‌الوقوع نماینده رییس جمهور به شهرستان خبر داد و افزود: «در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری، نماینده رئیس جمهور به منظور بررسی مسائل و مشکلات منطقه به شهرستان گراش سفر خواهد کرد.»

اصغر فرودی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده سفر نماینده رئیس جمهور به گراش باشند، اظهار داشت: «در سفر کاروان تدبیر و امید به استان فارس، چهارده نفر از وزرا و معاونین دولت رئیس جمهور را همراهی می کنند و دکتر روحانی در مرکز استان حضور خواهد داشت و نمایندگانی از طرف وی که از معاونان و یا وزرا هستند در شهرستان‌ها جهت رسیدگی به نیازها و شناسایی ظرفیت‌های منطقه حضور پیدا می‌کنند.»  یکی از وزرا یا معاونین رییس‌جمهور به شهرستان گراش سفر خواهد کرد اما هنوز فرد مورد نظر قطعی نشده است.

وی با بیان این که استان فارس و شهرستان گراش آماده استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت هستند، تصریح کرد: «تعمهیدات لازم جهت استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید اندیشیده شده است و مردم شهرستان گراش در این سفر همدلی و همزبانی دولت و ملت را نشان خواهند داد.»

forodi

نماینده دولت در گراش با تاکید بر این که این سفر می‌تواند دستاوردهای خوبی برای مردم شهرستان داشته باشد، خاطر نشان ساخت: «حضور رئیس جمهور و هیات دولت در مرکز استان و شهرستان فرصت خوبی برای معرفی نیاز‌های شهرستان و معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی است که بر همین اساس تقاضاهای مردمی و طرح های مناسب و اولویت‌دار توسط مسئولین شهرستان جهت تصویب در جلسه هیات دولت آماده شده است.»

اصغر فرودی گفت: «در سفر نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان گراش بخشی از مشکلات شهرستان در زمینه استقرار ادارات، اجرای طرح‌های آبخیزداری، رفع مشکلات بهداشت و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان در این حوزه، توسعه فضای ورزشی در روستاها، تاسیس شهرداری در بخش ارد و ارتقاء دهستان فداغ به بخش، توسعه شبکه گاز، برق ، مخابرات در شهر و روستاهای توابع، شناسایی معادن و توسعه کارگاه‌های تولیدی و تقویت بخش صنعت و کشاورزی، توسعه راه‌ها، عمران و بهسازی بافت فرسوده در شهر و روستا و مشکلات دیگر، دنبال خواهد شد.»
فرماندار گراش اضافه کرد: «نحوه ارتباط مردم با ریاست جمهوری سامانه تلفنی ۱۱۱ می باشد که از این طریق مردم می‌توانند خواسته‌های خود را عنوان و با دریافت کد رهگیری مشکلات خود را دنبال نمایند.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

7 نظر

  1. چه طرح های بزرگی به به،دس مریضاد،پس چه شدپروژه جاده چک چک،کمربندی گراش،تونل تنگ بادامی،ساختمان سایت اداری،محدوده،و…..الان پنج ساله که فقط میگن اسقرارادارات تموم نمیشه هراداره ای هم که اوردن زیرنظرمستقیم لاراداره میشه مانفهمیدیم استقراراداره یعنی چه،….خدابه خیرکنه

  2. میشه از این نماینده دولت تدبیر و امید بپرسین(وقتی اومد),که چرا حدود یکسال هست که مردم رو تو تشویش و بلاتکلیفی گذاشتن.منظورم زمین های قراردادی واگذاری مسکن شهرسازی هست که بعد از حدود یکسال که بخشنامه ای از سوی معاون وزیر راه مبنی بر بازپس گیری زمین هایی که ساخت نشده به اداره کل راه و شهرسازی لارستان فقط ارسال شده;چرا مردم رو از بلاتکلیفی در نمیارین تو این آشفته بازار اقتصادی و گرانی.مردم غصه هاشون کمه که این یکی هم بهش اضافه بشه.همه که پولدارنیستن,خیلی ها زحمت کشیدن و این زمین ها رو خریدن.
    خلاصه ازش بخواین تکلیف رو روشن کنه,مرگ یک بار شیون یک بار.باریکتر از گردن مردم هم چیزی نیست,بزنین.
    والسلام

  3. باز هم مسئولین و باز هم هزینه‌های آنچنانی. بنرهای بزرگ «تشریف‌فرمایی»‌ها. این سر شهر، آن سر شهر و هر کوچه پس کوچه‌ای که شاید آن شخص مهم بر آن قدم گذارد. شاید هم از ماشین‌های لوکسی که بدنبالشان رفته‌اند پیاده نشوند حتی و از پشت شیشه دودی نظاره کنند و سرآخر جلسه شورای اداری و مسئولین ما و چهارتا کاغذ نوشته و انشاله انشاله‌ها و خلاص برویم نهار و نماز.
    و بر خوان بزرگ مرد گراش و بزرگمردانی دیگر خراب شوند و غذایی و چرب و چیلی. بزرگمردانی که صفت حاتمشان اجازه نمی‌دهد کسی دست خالی از در خانه شان برود. آن هم اگر شخصی خیلی مهم باشد.
    ما همیشه یادمان هست و یادمان نمی‌رود که چنین مسئولینی بارها آماده‌اند. بارها خرج بر روی دست شهر گذاشته‌اند و رفته‌اند. بی آنکه نتیجه‌ای عاید شد. ما همیشه خودمان بوده‌ایم. به همت بزرگمردان خیرمان همیشه روی پای خودمان هستیم و منتی بر سر ما نیست. این هیاهوها برای مسئولین خوب است و بس و گرنه ما رعیت جماعت همیشه بی‌بهره‌ایم.
    خداکند البته این دفعه مث گذشته نباشد و رئیس جمهور ما تدبیرش را برای ما هم به کار برد و کورسوی امیدمان را روشن نگهدارد.
    امیدوارم این دفعه همه چیز بروفق مراد مردم گراش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top