بستن

وزیر بهداشت در جمع خیرین سلامت وعده‌ای نداد

گریشنا: وزیر بهداشت در سفر به گراش وعده‌ی مشخصی در مورد خواسته‌های مطرح شده نداد، ولی قول داد که اگر کاری از دست‌اش برمی‌آید، انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گریشنا، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بعد از افتتاح مرکز پیشگیری از سرطان در سالن کنفرانس این مرکز در جمع خیرین و مدیران شهرستان گراش سخن گفت. به دلیل ناهماهنگی، خبرنگاران شهرستان امکان حضور در این جلسه را پیدا نکردند. به همین دلیل و انتشار شماره تازه نشریه افسانه، آماده‌سازی خبر حضور وزیر بهداشت با تاخیر همراه شد.

13940209 Behdasht Vazir (75)

خیرین سرمایه اجتماعی هستند

دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در ابتدای سخنان خود با زیبا خواندن شهر گراش گفت: «کاش مردم ایران می‌توانستند همه جای کشور را ببینند؛ در این صورت قطعا امیدواری‌شان به کشور و نظام بیشتر می‌شد. باور دینی مردم در اقصا نقاط کشور زیباست. باید فرصتی پیش بیایید تا ایرانیان زیبایی‌های یکدیگر را ببینند.»

وزیر بهداشت برای خیر مجموعه بیمارستان و دانشکده گراش آرزوی سلامت کرد و گفت: «خیرین سرمایه‌های اجتماعی هستند و کاری که می‌کنند بالاترین و بزرگ‌ترین سرمایه برای شخص خودشان است. آرامشی که این کار برای خود فرد ایجاد می‌کند قابل مقایسه با هیچ حرکتی نیست.»

دکتر هاشمی در مورد دیدارهای خود در منطقه جنوب فارس گفت: «از یک جهت مایه شرمندگی است که همه جا اثر مردم است و از دولت خیلی اثری نیست و از یک جهت مایه خوشبختی و سرافزاری است که به عنوان یک ایرانی می‌بینم که هموطنان چقدر ساعی و اهل خیر هستند.»

13940209 Behdasht Vazir (82)

خیرین بیمارستان‌ها را اداره کنند

دکتر هاشمی در مورد رفع کمبود‌های مجموعه علوم پزشکی گفت: «استانداردهایی در وزارت‌خانه برای احداث مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها وجود دارد. اگر خیرین بتوانند نیروی انسانی و تخصصی تامین کنند، ما در خدمت هستیم و هر مجوزی که بخواهند می‌دهیم. اگر بنا باشد دولت نیروی انسانی و تجهیزات و هزینه‌های جاری را پرداخت کند، استانداردهایی وجود دارد که باید در کل کشور هزینه شود.»

وزیر بهداشت پیش‌نهاد داد: «در اینجا که خیرین به حوزه سلامت کمک می‌کنند، اداره نیز در اختیار خودشان یا هیات امنایی باشد و در جهت بهره‌برداری و نگهداری هم کمک کنند. در این صورت عدول از ضوابط منعی برای دانشکده و دانشگاه ندارد.»

۲۵ سال برای اتمام پروژه‌های دولتی

وزیر بهداشت با اشاره به کمبود منابع دولتی گفت: « دولت در شرایطی سخت شروع کرد و در شرایط سخت‌تر دارد ادامه می‌دهد. پروژه‌های وسیعی شروع شده، تعداد پروژه‌های دولتی که شروع شده حداقل ۲۵ سال زمان نیاز داریم تا بخواهد به نتیجه برسد.»

نماینده دولت در سفر به گراش در مورد رویکرد دولت گفت: «دکتر روحانی می‌گوید قرار نبود ما بیاییم، خدا خواست. این عقلانیتی که به تدریج در کشور حاکم می‌شود پیش از این نبود. کاملا گفتمان تغییر کرده است و ضمن عزت‌مندی و رعایت ارزش‌ها، کارها انجام می‌شود.»

13940209 Behdasht Vazir (80)

وزیر امور خارجه مظلوم

وزیر بهداشت با اشاره به عملکرد وزیر امور خارجه گفت: «وزیر امور خارجه مظلوم، همه آبرو و زندگی خود را در مسیر سیاست خارجی گذاشته است و با هدایت رهبر بزرگوار و رییس‌جمهور عزیز مسیر را هموار می‌کند. امیدواریم با نیت پاک مسئولین و حمایت خداوند متعال انشالله بتوانند قدم‌های موثر بعدی را در مسیر اعتلای کشور بردارند.»

وزیر بهداشت گفت: «متوجه هستم هیچ قولی ندادم و کلی صحبت کردم؛ ولی مطمئن باشید هر کاری از دستم بر بیاید در جهت ارتقای دانشکده و خدماتی که باید ارائه بشود، کوتاهی نخواهم کرد.»

میر ابوالحسن سعادت، حاج مشتاق مشتاقی، حاج محمد برازنده، حاج حسین حسن‌زاده، حاج مسعود وقارفرد و حاج غلامحسین عابدی، تعدادی از خیرین بودند که در این مراسم از سوی وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

13940209 Behdasht Vazir (90)

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

16 نظر

  1. پس چه فایده هیچ قولی ندادن برای لامرد بیمارستان دوم مبسازن برای مهر قول بیمارستان دادن به گراش که میرسن بودجه ندارن همش تقصیر خودمان است فقط بلدیم جاهایی که خیرین راساختن به اونا نشون بدیم اونا هم میگن گراش که نیاز به کمک دولت نداره خیرین میسازن حیف کهاینها قدرخیرین رانمیدونن این همه سال دانشکده به این باعطمتی خیر محترم ساخته هنوزمجوزدانشگاه نمیدن درحالیکه اگه جای دیگه بود زود مجوز میدادن حیف ازاین دانشکده که اینجوری داره ازبین میرهواستفاده کامل ازش نمیشه

    1. قول بیمارستان دوم مهر را قبل ازسفربه استان جناب موسوی لاری در همان پایتخت از دکتر گرفته بود. دربازدید آنرا اعلان کردند. دیگران لابی میکنند ماهم کارخرابی توسط طلاب سیاسی بی دغدغه وغیردلسوز گراش بودجه ای که انتظارداریم بدهند قبلا درقالب شهریه وهزینه های اداره حوزه های علمیه زنانه مردانه خورده ایم شما برآورد کن خرج یک روز ۳۰۰تا۵۰۰ طلبه دراین گرانی چقد میتونه باشه ؟؟؟ ان شاءالله سرمایه گذاری ماهم جواب میده !!!

  2. (: وزیر بهداشت در سفر به گراش وعده‌ای مشخصی در مورد خواسته‌های مطرح شده نداد ولی قول داد که اگر کاری از دست‌اش برمی‌آید، انجام دهد.)
    پس چرا امدین گراش شما که نمیخواهید برای شهرستان گراش کاری انجام بدین
    برای لامرد مهر بودجه دارید ولی برای گراش نه
    (دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در ابتدای سخنان خود با زیبا خواندن شهر گراش گفت: «کاش مردم ایران می‌توانستند همه جای کشور را ببینند در این صورت قطعا امیدواری‌شان به کشور و نظام بیشتر می‌شد. باور دینی مردم در اقصا نقاط کشور زیباست. باید فرصتی پیش بیایید تا ایرانیان زیبایی‌های یکدیگر را ببینند.»)
    این پیشرفت شهرستان گراش هم صدقه سر خیرین گراش هست نه جمهوری اسلامی
    ( دکتر هاشمی در مورد رفع کمبود‌های مجموعه علوم پزشکی گفت: «استاندارهایی در وزارتخانه برای احداث مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها وجود دارد. اگر خیرین بتوانند نیروی انسانی و تخصصی تامین کنند ما در خدمت هستیم و هر مجوز بخواهند می‌دهیم. اگر بنا باشد دولت نیروی انسانی و تجهیزات و هزینه‌های جاری را پرداخت کند استانداردهایی وجود دارد که باید در کل کشور هزینه شود.»

    وزیر بهداشت پیش‌نهاد داد: «در اینجا که خیرین به حوزه سلامت کمک می‌کنند، اداره نیز در اختیار خودشان یا هیات امنایی باشد و در جهت بهره‌برداری و نگهداری هم کمک کنند در این صورت عدول از ضوابط منعی برای دانشکده و دانشگاه ندارد.») یکی نیست بگه خوب دکتر جان اینم خودمان هم میدانیم که وقتی خیرین کمک کنند درمانگاه بیمارستان درست میشه و شده و دکتر متخصص هم میاد همین جور که زحمت کشیدن امدن
    فقط حرف فقط حرف فقط حرف کلا حرف اینها فقط حرف میزنند
    خدا سایه خیرین گراشی از سر گراش کم نکنه که اگر این اشخاص نبودن با وجود این مسئولین گراش هیچ پیشرفتی نمیکرد

  3. فکر کنم بهتره اقای ی س هم بره خواسته های گراش رو به مسولین کشوری برسونه
    مراسم که خوب بلد بود بهم بزنه ممکنه بلد باشه امتیاز هم بگیره !!!!!!!!!!!

  4. سلام
    به نظر من هم گراش هم لار یه رکب بزرگی خوردن و این وزیر فقط برای اتلاف وقت به لار و گراش و خنج سفر کرد وگرنه چه معنی میده برای لامرد و مهر این همه خرج کنه ولی به این منطقه که رسید حتی یه امیدواری خالی هم نده این سفر کاملا تشریفاتی بوده
    شنیدم امروز تو نماز جمعه مردم لار اعتراض کردن

  5. والا من همین چن وقت پیش رفتم ام آر آی.افتتاح که بود.فتح مجدد چش بود والا.یه روبان رو با قیچی رو هر کسی میتونه ببره.یعنی دست اینا متبرک تره ؟

  6. این اقاى غلامى از کجا خیر بودن رو شروع کرده ، اقا غلامى جواب بده این نمایندگى ایران خودرو رو چرا تعلیل کردى مگه این شهرستان نباید یک نمایندگى داشته باشه؟

  7. دکتر هاشمی در مورد رفع کمبود‌های مجموعه علوم پزشکی گفت: «استانداردهایی در وزارت‌خانه برای احداث مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها وجود دارد. اگر خیرین بتوانند نیروی انسانی و تخصصی تامین کنند، ما در خدمت هستیم و هر مجوزی که بخواهند می‌دهیم. اگر بنا باشد دولت نیروی انسانی و تجهیزات و هزینه‌های جاری را پرداخت کند، استانداردهایی وجود دارد که باید در کل کشور هزینه شود.»
    وزیر بهداشت پیش‌نهاد داد: «در اینجا که خیرین به حوزه سلامت کمک می‌کنند، اداره نیز در اختیار خودشان یا هیات امنایی باشد و در جهت بهره‌برداری و نگهداری هم کمک کنند. در این صورت عدول از ضوابط منعی برای دانشکده و دانشگاه ندارد.»
    اگر این جوری باشه ودر صورتی که مجوز دانشگاه علوم پزشکی(که حق مسلم ماست) را ندهند میشه بهش فکر کرد مگر به شرط آن که تمام کارها از جمله پذیرش دانشجوی بومی رایگان و غیر بومی پولی و رشته های تاپ را به خودمون بدنو کلا در همه زمینه ها همه کاره و آقا خودمان باشیم همین جور که الان هستیم.
    لازم است بدانید که (…) دانشکده بهداشت که مجوزش برای ما بوده را با دغل بازی به خودش اختصاص داد. یا الوالالباب خرد بورزید در این دولت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top