بستن

یادی دوباره از خانواده‌ی شهدا و جانبازان

گریشنا: اصغر فرودی، فرماندار گراش در دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا این هفته با خانواده شهید یعقوب ظرافت و شهید علی اصغر زارع دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش فرمانداری؛ فرماندار گراش در دیدار با خانواده شهدا گفت، تکریم از خانواده معظم شهدا یک ارزش معنوی است و همه وظیفه داریم حرمت شهدا را حفظ و در مسیر شهدا گام و به مردم خدمت کنیم.
اصغر فرودی با بیان این که انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است، اظهار داشت:«ایثار و از خودگذشتگی جوانانمان در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عزت و سربلندی امروز را به مردم هدیه داده است و خانواده معظم شهدا بر گردن مردم حق دارند.»
وی افزود:«جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا باعث شده است که امروز کشور ایران در رفاه و کمال امنیت و آسایش باشد و این دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است.»
‬ فرودی حضور در منزل خانواده‌های شهدا و دلجویی از خانواده‌های آنان را کمترین کار عنوان کرد و افزود:«حق شهدا بیشتر از این است و این دیدارها به خاطر حفظ روحیه و استفاده از برکات خون شهداست.»
شهید اصغر زارع متولد سال ۱۳۴۴ با عضویت پاسدار وظیفه جمعی لشکر ۱۹ فجر در تاریخ هفدهم آذر ۶۳ به منطقه جنوب اعزام و در تاریخ بیست‌وچهارم اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر در محل جزیره مجنون مفقود می‌شود که سر انجام بعد از ۱۳ سال پیکر مطهر این شهید توسط گروه تفحص کشف و در گراش به خاک سپرده می‌شود و شهید یعقوب ظرافت متولد ۱۳۴۸ با عضویت پاسدار وظیفه در تاریخ نوزدهم بهمن سال ۶۶ به منطقه جنوب اعزام و در تاریخ پنجم مرداد ماه سال ۶۷ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

farmandari3

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

8 نظر

  1. فرماندهی محترم سپاه گراش دیدارهای جداگانه ای با پدران و مادران شهدای گرانقدر دارند که این برنامه توسط گروه سراج به منظور ثبت خاطرات و نصیحت های دلنشین والدین شهدا ضبط می گردد. دیداری کاملا متفاوت با این دیدارها…
    ضمنا جناب سرگرد درستکار در اغلب دیدارهایی که از طرف بنیاد شهید و فرمانداری تدارک دیده می شود نیز حضور دارند، اما در هنگام این دیدار در ماموریت دیگری حضور داشته اند.

  2. اقا محسن
    دیدار متفاوت یعنی چی
    یعنی همون فرمانده محترم سپاه کاری میکنن که بقیه مسولین انجام نمیدهند. مگه چه کاری انجام می شود..
    متفاوت اگه به معنی اینکه کاری انجام بدن چرا پس امار خودکشی بین جانباز های ما است. این عملکرد متفاوت است. چرا خانواده های معظم شهدا ان طوری که باید بهشان رسیدگی نمیشود این تفاوت است واقعا

  3. در اینکه بین این ارگان و نهاد سیاسی نماینده دولت اختلاف نظر است شکی نیست چون در چند سخنرانی که فرمانده داشت وحضور داشتم سخنانی مطرح شد که زیاد همسو با سیاست خارجی و بخصوص مذاکرات هسته ای نبود .شاید عدم حضورشان به این دلیل باشد .ضمنا با توجه به کهولت سن پدران و مادران بزرگوار شهدا (اگر در قید حیات باشند) همان بهتر که دیدار همزمان و همراه و همدل باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top