بستن

افسانه ۳۴ با مصاحبه حسنی منتشر شد

گریشنا: دومین شماره‌ی نشریه‌ی مستقل افسانه، ویژه‌ی برگزاری پنجمین المپیاد قرآن و عترت منتشر شد.

Afsaneh34

در این شماره، محمد خواجه‌پور در یادداشت اول نشریه،سفر نمایدگان دولت یازدهم به شهرستان گراش را بررسی کرده است. این یادداشت با این لید شروع شده است:« سفر نمایندگان دولت یازدهم به شهرستان نتوانست توقعات عمومی را برای پیگیری مطالبات عمومی برآورده کند حتی به وجود آمدن حاشیه‌هایی باعث شد که این سفر‌ها از جنبه‌ی منفی به یادماندنی شود.» گفت‌وگوی با علی‌اصغر حسنی، رئیس شورای شهر گراش در آستانه نامزدی انتخابات مجلس با تیتر« شورا ترمز من شد» از مصاحبه‌هایی خواندنی این شماره است که می‌توانید آن را در صفحه‌ی ۳ این نشریه بخوانید.

خبر برگزاری المپیاد قرآن و عترت دانشجویان از افتتاحیه تا اختتامیه به عنوان خبر اول در صفحه دوم منتشر شده است. گفت‌وگو با راضیه حسینی، نفر سوم بخش ترتیل اساتید المپیاد علوم قرآنی و معرفی نرم‌افزار زلال معرفت را نیز می‌توانید در همین صفحه مطالعه کنید.

نشریه‌ی افسانه را این‌بار  به صورت بسته‌بندی شده بر روی پیشخوان‌ها خواهید دید. این بسته‌بندی با هدف ارائه شکیل محصولات فرهنگی انجام شده است.

این شماره افسانه (+) و شماره‌های پیشین را می‌توانید از سایت گریشنا دانلود کنید. (+)

afsane

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

12 نظر

  1. چرا این سفر از جنبه منفی به یاد ماندنی شده؟؟؟؟؟؟؟ آخه مگه از نظر شما بصیر بودن جوانان یک شهر و به جواب در آمدن در مقابل کسی که بر عکس منویات ولایت حرف می زنه، خاطره منفی برای شهر رقم زده؟؟

    1. جناب محسن!!
      لطفاً خود را قاطی ۱۰۰% جوانان گراش نکن. بگو ۱% از جوانان که همیشه کارشان از آب گل الود ماهی گرفتنه به نام دین و ولایت می خواهند اهداف و کار خود را به پیش ببرند توجه داشته باشید اکثر جوانان گراشی اهل کار و کسب و تجارت هستند و در گرمای ۵۵درجه ای جزیره قشم و کیش و کشورهای عربی زحمت می کشند و نه مثل بعضی از افراد […]

  2. محسن جان.
    یکی ازخصوصیات یامعایب اصحاب رسانه اینه که ازدیدخود،رخدادی رامنفی یامثبت ارزیابی میکنندوقلم فرسودن خویش رابه گرایش خوددرمباحث مرتبط منوط میکنن.پس ممکنه دراین بین ارزشی، بی ارزش ویابی ارزشی ارزش قلمدادشودویاجای مثبت ومنفی باهم عوض شود.
    ولی درهرصورت ابرازنظرآنهم دراین حدشجاعت است واگرسخنران نتوانست جلسه رامدیریت کندومخالف یاسوال کننده رامتقاعدکند پس این اصل سخنرانی وجلسه است که زیرسوال میرود.

  3. اولا یک درصد بیشتر نیستن که سینه چاک میکنن
    ثانیا بگین همین شخص که گراشی هم نیست بره امتیاز و بودجه بگیره و حتی بالاتر
    ثالثا خراب کردن که کار راحتیه درست کردن سخته
    رابعا دلیل نداره وقتی حرف شخصی با تفکرات ما نمیخونه یا هضمش برای دو یا سه یا نفر مشکله بنام شهر تمام بشه
    خامسا بایستی پاسخگو باشن
    یک نوع بی ادبی محسوب میشه

  4. آره بسته بندی کردید که:
    ۱. کسی بدون خریدن اون نخونه، چون میزان خرید خیلی اومده بود پایین
    ۲. کسی ندونه که باز هم خبرهای تکراری تو سایت تون را درش چاپ کردید
    ۳. بابا این بار را بخرن دفعه دیگر نمیخرند!

  5. دخو گراشی .
    اگه داری این خبر ها رو به راحتی از سایت گریشنا میخونی این خبر حداقل ۴ الی ۵ نفر روش کار میکنند و زحمت میکشن تا این خبر رو مجانی رو سایت ببینی و در قبال این خبر که به دست شما میرسه هیچ هزینه ای از شما دریافت نمیشه . ولی خبری که داخل افسانه به چاپ میرسه با ۱۰۰۰ تومان ناچیز شما که خرید میکنی حق و زحمت کادری ۱۰ نفره هستش که فکر نکنم که اون هزار تومن فایده خوبی برای هر کدومشون داشته باشه .
    اگه ام فکر میکنی خبر های تکرای داخل افسانه چاپ میشه فقط به فکر خودت نباش که به آسونی از اینترنت داری استفاده میکنی و به سایت مراجعه میکنی . خیلیا ام هستن که دست رسی به سایت و اینترنت ندارند و خبرهای گراش رو از همون نشریه افسانه دنبال میکنند .

  6. امیر حسین و محمد رستم پور:
    تریغ مبی!
    انتقاد کبیل بکنی!!
    اچی روزنامه یای سراسری چش بکنی با چه کیفیتی و چن تا صفحه بشم چن فرتائن!!!
    اشناو راه دیری اچی ماهنامه،هفته نامه و… دو شهر اینه و انده بشم چنن؟!!!!
    منت منسی، در آمدتو از تبلیغات ودر بیاری، متنوع کار بکنی، چه یای خش بنی، نه هرچی دلتو شه!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top