بستن

سه داور گراشی در تست داوران استان فارس

گریشنا: عبدالحمید عبدالی، محمد کاظم عابد و مجید افشار، سه داور گراشی در تست داوران و کمک داوران استان فارس شرکت کردند و به موفقیت رسیدند.
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس؛ داوران هیات فوتبال فارس طبق برنامه‌ی هرساله برای آمادگی داوران درجه دو ،یک و ملی جهت معرفی به مسابقات کشوری در رده‌های مختلف و شروع مسابقات استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بیست‌ونهم و سی‌ام اردیبهشت در پیست ورزشگاه حافظیه اقدام به امتحان کتبی و تست بدنی از داوران واجد وشرایط کردند.
این امتحان در حضور ریس کمیته داوران، اعضای دپارتمان داوری و پیشکسوتان و ناظران استان برگزار شد که در یک روز حدود ۳۶ داور و در روز بعد حدود ۶۵ داور در تست‌های زبان انگلیسی و کتبی و عملی شرکت کردند و منتخبان این تست بعد از امتیاز‌بندی و رتبه‌بندی به ترتیب جهت مسابقات استانی و کشوری معرفی خواهند شد.
تنها نمایندگان منطقه‌ی جنوب فارس، عبدالحمیدعبدالی، محمدکاظم عابد و مجید افشار به همراه مهدی آذرافروز و عبدالرضا حسین پور مسول کمیته داوران گراش و ناظر داوران مسابقات استان از شهرستان گراش بودند.
محمدکاظم عابد و مجیدافشار در گروه کمک داوران و عبدالحمید عبدالی در گروه داوران ابتدا امتحان چهل متر را در شش ثانیه به تعداد شش بار باموفقیت به اتمام رساندند و سپس تست بدنی ۱۵۰ متر در سی ثانیه و چهل ثانیه استراحت در بیست بار را محمدکاظم عابد شانزده دور و مجید افشار بیست و چهار دور و عبدالحمید عبدالی بیست و هشت دور باموفقیت پشت سر گذاشتند.
به نقل از سعید بطحایی؛ مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان، جهت قضاوت در لیگ برتر خود فدراسیون از داوران دعوت به عمل می‌آورد و داوران درجه یک و ملی طبق سهمیه استان حدود بیست داور و کمک داور جهت مسابقات لیگ دسته یک معرفی می‌شوند و حدود بیست‌وشش داور و کمک داور نیز برای رده‌های سنی و لیگ‌های پایین‌تر معرفی می‌شوند.

davaran1

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top