بستن

سه گراشی مدرک داوری درجه‌یک تنیس‌ روی‌ میز گرفتند

گریشنا: با قبول شدن موغلی، جعفرزادگان و درویشی در کلاس ارتقای داوری تنیس‌ روی‌ میز در رشت، گراش اولین داوران درجه‌ یک این رشته را شناخت.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس‌ روی‌ میز، کلاس ارتقای داوری درجه یک تنیس‌ روی میز در حالی در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت در رشت برگزار شد که سه گراشی و یک مرودشتی به عنوان نمایندگان فارس به این دوره اعزام شدند. (خبر اعزام به مسابقات در سایت هیات تنیس‌روی‌میز) حسین درویشی، مرتضی موغلی و علی‌رضا جعفرزادگان سه گراشی حاضر در این دوره کلاس بودند که هر سه نفر با کسب نمرات لازم، مدرک داوری درجه‌ یک تنیس‌ روی‌ میز را کسب کردند.

این دوره کلاس با حضور بیست‌ و هفت نفر از هشت استان (صفهان، فارس، کرمانشاه، تهران، زنجان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و گیلان) زیر نظر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در رشت با تدریس مهدی مجدالاشرفی داور بین‌المللی تنیس‌ روی‌ میز کشور برگزار شد. موضوعات مورد بحث و امتحانِ گرفته شده در این دوره شامل تفسیر قوانین، جداول بازی‌ها (حذفی، دو حذفی و دوره‌ای) و زبان انگلیسی بود. گفتنی است مرتضی موغلی بیشترین نمره این دوره کلاس را از بین این بیست‌ و هفت نفر کسب کرد.

بازتاب خبر این کلاس را می‌توانید در سایت فدراسیون تنیس‌روی‌میز، و هیات تنیس‌روی میز فارس  بخوانید. همچنین گزارش تصویری آن‌را نیز می توانید از سایت هیات تنیس‌ روی‌ میز گراش مشاهده کنید.

 

IMG_8546 (2)

IMG_8536 (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top