بستن

سفرهای کوتاه وزرای راه، کمتر از یک ساعت در ده سال

گریشنا:  در سفرهای وزرا در ده سال اخیر سهم شهرستان گراش یا وزیر بهداشت و درمان بوده است یا وزیر راه و شهرسازی این مساله هم علت دارد. استقرار دانشکده‌های علوم پزشکی گراش و لارستان در جنوب فارس باعث شده که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند سالی یک بار به این منطقه سفر کنند. اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم در کنار اداره کل فرودگاه لارستان نیز باعث شده است که وزرای راه و شهرسازی و یا معاونان این وزرات‌خانه گاهی برای بازدید یا افتتاح پروژه‌های این اداره کل به منطقه و شهرستان گراش سفر کنند.

تنها آخوندی نیست که سفرش به گراش کوتاه و سریع بود. سه وزیر قبلی نیز تنها هشت دقیقه و نیم ساعت در گراش حضور داشتند.

رحمتی: افتتاح روشنایی جاده لار – اوز

محمد رحمتی نخستین وزیر راه احمدی‌نژاد هفته دولت سال ۱۳۸۶ برای افتتاح ۱۳ طرح عمرانی به شهرستان لارستان سفر کرد.

در میان این طرح تنها یک طرح به طور غیر مستقیم به گراش ربط داشت روشنائی محور اوز – گراش به طول ‪ ۱۰کیلومتر و ‪ ۱۴هزار متر طول کابل‌کشی هزینه‌ای افزون بر پنج میلیارد و ‪ ۷۰۰میلیون داشته است. برای افتتاح این طرح وزیر راه و استاندار سفر کوتاهی به گراش داشتند. در مسیر حرکت استاندار دیدار دورادوری از مجتمع آبشار اندیشه نیز داشت. سفر وزیر راه کمتر از ربع ساعت طول کشید.

خبر این سفر در شماره دهم صحبت‌نو ویژه گراش منتشر شد.

Rahmati Vair Rah

نیکزاد:‌ افتتاح مسکن‌مهر گراش

افتتاح مسکن مهر گراش بارها به تاخیر افتاد تا سرانجام نیکزاد در روزهای پایانی دولت دهم برای افتتاح مسکن‌مهر به گراش بیاید.

ابتدا گفته می‌شد به دلیل  تعداد واحدها، افتتاح در گراش انجام می‌شود اما در نهایت سفر وزیر بیشتر از نیم ساعت طول نکشید. این سفر صبح ۴ تیرماه ۱۳۹۲ انجام شد و وزیر  ۴۱۰۰ واحد مسکن مهر حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان را افتتاح کرد. ۱۷۱۱ واحد در لارستان، ۸۰۸ واحد در گراش، ۸۰۶ واحد در لامرد، ۲۰۰ واحد در خنج، ۶۰ واحد در خور و ۵۱۵ واحد خودمالکی به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.وزیر مسکن و شهرسازی با حضور در جمع خانواده رحیمی‌نژادی با افتتاح این مجموعه کلید مسکن را تحویل آنان داد. (خبر در گریشنا)

1392040407 Afshar (3)

آخوندی: بازدید از جاده چک‌چک

عباس آخوندی هم به سنت وزرای راه و شهرسازی پیشین کمتر از نیم ساعت را در گراش گذراند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ با بالگرد به گراش آمد. آخوندی کمی بیش از ربع ساعت را در گراش گذارند. او ابتدا به مجتمع اداری شهرستان گراش در بلوار امام حسین(ع) رفت و بدون توقف در این پروژه راهی ابتدای جاده چک‌چک شد. در جاده چک‌چک، علی اصغر حسنی رییس شورای اسلامی شهر گراش تنها کسی بود که فرصت کرد دقایقی در مورد جاده چک چک و  طرح پیش‌نهادی تونل گراش به عمادده صحبت کند. پاسخ وزیر به درخواست حسنی برای احداث تونل کوه سیاه کوتاه بود: «شما پول بیاورید تا ما کار کنیم. احداث هر کیلومتر تونل ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد و اگر این تونل ۱۲۰۰ متر باشد بودجه ۶۰ تا ۷۰ میلیاردی نیاز دارد.»

وزیر راه بعد از حدود نیم ساعت حضور در گراش با گذر از اتوبان تازه تاسیس گراش-لار راهی شهر لار داشت تا در جمع خیرین راه و شهرسازی لارستان سخن بگوید. وزیر راه و شهرسازی در لار هم فقط به یک صحبت ۱۵ دقیقه‌ای اکتفا کرد.

Akhondi Vazir Rah (8)

3 نظر

  1. فقط باید تاسف خوردباعث سرخوردگی ما مردم گراشه اینهم ازوزیر دیگر برای لامرد ومهر بودجه دارند برای گراش بودجه نیست خیرین هستند مسولین ما پس چه کار میکنند چرابرش ندارند نمی تونند مثل مسولین لامرد ازدولت پول بکنند. واقعا گراش مظلومه ؛ دلسوز نداره اصلا توی این شهردولت چه کرده همه چی مردمیه باز هم خوبه یکی مثل حسنی دوکلمه حرف زد هرچند جواب خوبی نشنیداینکه شما پول بیارید ما می‌سازیم بعد هم افتتاح میکنیم یعنی دولت برای هرجا پول داشته باشه برای گراش نداره اصلا اومدن وزرا نفعی برای گراش نداشته این از وزیر راه واونم از وزیر بهداشت بابا دیگه نخواستیم وزیری بیاد گراش مگه توریسته بیاد ربع ساعت بازدید بکنه ردبشه چطور برای لامرد همایش میزارن وقت دارن بودجه دارن شهررودریا می‌سازن برای گراش نه وقت دارن نه بودجه دارن اخه این چه تدبیریه چرا مردم را ناامید میکنن

  2. واقعا مرعبا به این وزیر راه و شهرسازی که خیلی خیلی خیلی واقعا خیلی زحمت کشیده و اومده یوقت خسته نشده باشه، گرماهی نکشیده باشه ها، مریض که نشد؟
    خاب خدا روشکر

    واقعا گراش مظلوم واقع شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top