بستن

برنامه‌های مذهبی، تفریحی و ورزشی در آخر این هفته

گریشنا: به مناسبت اعیاد شعبانیه برنامه‌ها و مسابقات متنوعی در شهر برگزار می‌شود. در این پست برنامه‌های امروز، هفتم خرداد و فردا هشتم خرداد ماه را مرور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ بعد از ظهر امروز، ساعت ۱۸،دوچرخه‌سواران با حضور در همایش دوچرخه‌سواری مهدی یاوران از گلزار شهدای ناساگ تا گلزار شهدای برق روز رکاب می‌زنند. این برنامه زیر نظر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، سپاه پاسداران و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود. امشب نیز ساعت ۲۱ مراسم جنگ شادی در پارک شهر برگزار می‌شود، اجرای دی‌جی،تئاتر عروسکی، شعبده‌بازی و سرود،برنامه‌هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته شده است. فرهنگ‌سرای آفتاب تابان،شهرداری و شورای شهر گراش، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) و کانون فرهنگی مساجد در اجرای این برنامه با هم همکاری دارند.

در روز جمعه بعد از دعای ندبه در حسینیه‌ی حضرت ولی‌عصر(عج) مسابقه‌ی طناب‌کشی در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اجرا می‌شود. مسابقه به این شکل است که تعداد نفرات هر تیم پنج نفر است و به نفرات برگزیده، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. علاقه‌مندانی که می‌خواهند در این مسابقه شرکت کنند، می‌بایست از قبل در کلوپ ورزشی امید؛ واقع در بلوار سپاه، ساختمان سعادت ثبت‌نام کرده باشند. هیات امنای حسینیه‌ی ولی‌عصر(عج)تربیت بدنی حوزه‌ی مقاومت بسیج سردار شهید بهادری، کلوپ ورزشی امید و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مسئولین اجرای این مسابقه هستند.

و برنامه‌ی بعد در روز جمعه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در تکیه‌ی محبین حضرت علی‌اکبر(ع) مسکن مهر و زیر نظر هیات محبین حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار می‌شود. حجت‌السلام فخاری به عنوان سخنران و حاج محمد حسن عباس‌پور به عنوان مداح در این مراسم حضور دارند.

3

2 نظر

  1. ضمن عرض تشکر و خسته نباشی خدمت دست اندرکاران هییت محبین حضرت علی اکبر مسکن مهر بعنوان یک شهروند گراشی از برنامه های بسیار متنوع و شاد در برگزاریهای جشنها که سبک جدیدی برای گراش میباشد ودر جهت جذب جوانان به اینگونه مراسمها بسیار به روز میباشد قدردانی میکنم. انشالله موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top