بستن

معاون قرآنی وزیر ارشاد به گراش می‌آید

گریشنا: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آشنایی با فعالیت‌های قرآنی و تجلیل از خادمین قرآن به گراش، لار و اوز سفر می‌کند.

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی هم‌زمان با نمازجمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ به گراش خواهد آمد. همایش تجلیل از حافظان، نخبگان و فعالین امور قرآنی گراش ساعت ۱۲ در حسینیه اعظم آغاز می‌شود و معاون وزیر در بین دو نماز نیز سخنرانی کوتاهی خواهد داشت.

Heshmati-Qoran

مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش با دعوت از عموم مردم برای شرکت در همایش تجلیل از خادمان فرآن گفت: «با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود هیات‌های قرآنی و وجود موسسات فرهنگی همانند مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، با راه‌اندازی موسسه فرهنگی قرآن و عترت در مرکز شهرستان و بخش‌های ارد و فداغ، شاهد رشد چشم‌گیری در عرصه‌ی قرآن و عترت خواهیم بود. از دیرباز گراش مهد قرآن و عترت بوده که آثار به جای مانده از خیرین در سده‌های اخیر خود گویای این مطلب است.»

بر اساس اعلام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گراش اکنون با پشتکار و برنامه‌ریزی منسجم مجمع القرآن فاطمیون، دارای ۳۰ حافظ کل قرآن است که در ۳ ماه آینده این تعداد به ۵۵ نفر خواهد رسید.

بر اساس گزارش روابط عمومی مجمع‌القرآن فاطمیون، حجت‌الاسلام حشمتی بعد از برگزاری همایش تجلیل در حسینیه اعظم از مجمع‌القرآن فاطمیون و دانشکده‌ی علوم قرآنی بازدید خواهد کرد.

سفر معاون وزیر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش با همکاری مجمع القرآن فاطمیون و دانشکده علوم قرآنی گراش برنامه‌ریزی شده است. بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و  جمشید جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش در  مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حشمتی را همراهی می‌کنند. در طی سفر دو روزه معاون وزیر به منطقه، از فعالین قرآنی گراش، لار و اوز تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام حشمتی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآن و عترت پیش از سفر به گراش برای آشنایی با وضعیت جنوب فارس روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه با محمدصادق رحمانیان مدیر گراشی رادیو فرهنگ دیدار کرد. این دیدار با حضور حجت‌الاسلام عبدالحمید نجاتی رییس دانشکده علوم و معارف قرآنی در محل صدا و سیما انجام شد.

Sadegh (2)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top