بستن

دورخیز دوباره حسنی برای نمایندگی مجلس/استعفا از شورای شهر/ با کسی ائتلاف نمی‌کنم

گریشنا: علی‌اصغر حسنی برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ریاست و عضویت شورای اسلامی شهر گراش استعفا داد.

به گزارش گریشنا در جلسه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ شورای شهر گراش، اعضای شورای اسلامی شهر با استعفای علی‌اصغر حسنی رییس شورای شهر گراش موافقت کردند. عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهر گراش گفت: «حضور آقای حسنی به عنوان یک چهره که در سطح استان و حتی ملی موثر هستند، وزن شورای شهر گراش را افزایش داده بود. تمایل ایشان ادامه خدمت به مردم از مسیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی است و ما هم در شورا همچنان از توان مشاوره‌ای ایشان سود خواهیم برد.»

علی‌اصغر حسنی در دوره هشتم بیشتر به عنوان یک اصول‌گرا شناخته می‌شد. او در مورد گرایش سیاسی خود در این دوره گفت: «در مصاحبه با نشریه افسانه در این مورد صحبت کردم. تاکنون تعاملی برای قرار گرفتن در لیست گروه‌های سیاسی نداشته‌ام، اما به دولت تدبیر و امید نزدیک هستم.»

رییس مستعفی شورای شهر در گفتگوی با گریشنا با تشکر از مردم گفت: «از همه مردمی که برای شورای شهر به من رای داده‌اند تشکر می‌کنم. به بخشی از وعده‌هایم عمل کرده‌ام و شورای شهر پیگیر دیگر طرح‌ها هم خواهم بود. از همه مردم، مسئولین، اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندار و دیگران که من را در طی این مدت تحمل کردند تشکر می‌کنم. انشاالله در سنگر دیگری بتوانم در خدمت مردم باشم.» حسنی در این دو سال به جز عضویت در شورای شهر گراش یکی از نمایندگان استان فارس در شورای عالی استان‌ها نیز بود.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در مورد جمشید جعفرپور نماینده دوره نهم مجلس گفت: «دکتر جعفرپور از نظر شخصیتی انسان قابل احترام و خوبی است ولی توان‌اش در همین حد است. ایشان حتی برای لار هم عمل‌کرد چشم‌گیری نداشته است.»

علی اصغر حسنی در مورد برنامه‌های احتمالی خود برای ورود به مجلس گفت: «کارهای نیمه‌تمام دوره گذشته پیگیری می‌شود. به ویژه طرح استان فارس جنوبی در دوره نمایندگی من مطرح شد. ارتقای برخی بخش‌ها به شهرستان و ارتقای چندین روستای بزرگ به شهر در اولویت قرار دارد.»

حسنی در مورد احتمال ائتلاف در انتخابات پیش‌رو گفت: «اگر در انتخابات حضور داشته باشم با هیچ کس ائتلاف نمی‌کنم. نه می‌خواهم کسی به نفع من کنار برود و نه به نفع کسی کنار می‌روم.»

Hassani (27)

 

38 نظر

  1. ما مردم شریف شهرستانهای لارستان بزرگ وشهرستان گراش وشهرستان خنج وشهرستان عزیزاوزوبیرم انشاالله به ایشان رای داده تابتوانند همچون گذشته موفق شوند

    1. سلام به برادر ارجمند جناب محمود
      حمایت شما از حاج آقا حسنی جای تحسین دارد
      اما بنظرت وقتی میگین ( شهرستانهای لارستان بزرگ ) دیگه نیازی به بردن نام شهرهای دیگه مثل گراش . اوز . خنج و یا بیرم هم هست ! ؟
      و یا وقتی می گین : شهرستان گراش وشهرستان خنج وشهرستان عزیزاوزوبیرم . دیگه نیازی به بردن نام ( شهرستانهای لارستان بزرگ ) هم هست ! ؟
      وقتی ما اینجوری به کاندیدا وعده رآی میدیم ! خوب نماینده هم وعده آنچنانی به مردم میده !
      بهر حال جغرافیای منطقه را بهم ریختین . !
      برادر ارجمند و برادران بزرگوار چندی است که
      در اوایل روز ورود به انتخابات مجلس دهم هستیم . بیاییم جوری حرف بزنیم و طوری عهد ببندیم که در محدوده اختیاراتمان باشد و نه از طرف دیگران . تا عهدمان گسسته نشود و فردا شرمنده نماینده خودمان نشویم
      و نامزدهای انتخاباتی هم باید جوری وعده ها را بیان نمایند که در صورت انتخاب آنها ازطرف مردم . شرمنده مردم نشوند
      با احترام و دعای خیر

    1. خوش آمدید آقای حسنی
      مثل اینکه حافظه برخی از مردم خیلی ضعیف شده.
      تنها مردی که در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نزاد مخالف دولت وقت بودند همین مرد بود.
      مدیر محترم گریشنا!
      درصورت امکان لطفاً آرشیو روزنامه سالهای قبل را مرور کنید.
      باتشکر از شما عزیزان

  2. به نظر من آقای حسنی گزینه خیلی خیلی خوبیه ولی باید نقط ضعفهای خودشو قوی کنه و راز دار باشه و جا برای گزینه های دیگه هم بزاره .
    واقع بین باش آقای حسنی تا مثل دوره قبل سرمون در نیاد.

  3. سایت قاصدک در تحلیل اومدن حسنی نوشته که در گراش نیز تفکر «حسنی بلی» و «حسنی نه» در سطوحی وجود دارد اما این نگرش حالت غالب سال ۹۰ را به خود نگرفته اما بازاریانی که در دور پیش مخالف روی کار آمدن حسنی بودند در مقطع فعلی برای رأی‌آوری وی همصدا شده‌اند.

    آنچه که تا این لحظه احساس می‌شود هنوز نگرش تند ضد حسنی در شهر لار در حال موج زدن است و این نگرش با سایه‌روشن‌هایی ملایم در اوز نیز وجود دارد بنابراین حسنی نمی‌تواند وزنه‌ای سنگین برای انتخابات پیش رو قلمداد شود.

    http://ghasedaknews.com/?p=773

  4. الان ایشون تو شورای شهر چه گلی به سر شهر زدن که بهشون رای بدیم برن مجلس!!
    ان شالله گراش مهره قویتری داشته باشه واسه انتخابات

  5. ورود آقای حسنی برای یک دوره دیگر مجلس کار بسیار پسندیده و ارزشمند در جهت خدمت به مردم شریف سه شهرستان لارستات و گراش و خنج است و انشالله با توجه به شرایط و عنایت مردم منطقه به عملکردهای بسیار خوب در زمان حضور ایشان در مجلس بار دیگر توفیق خدمتگزاری نصیب ایشان گردد اما یک تذکر لازم است خدمت جناب آقای حسنی داده شود که یک نفر دیگر از گراش هم در کنار ایشان باشد که اگر ایشان رد صلاحیت شود نفر دوم بتواند راه ایشان ادامه بدهد و مثل دوره قبل نشود اگر آقای حسنی تایید صلاحیت شود انشالله با حمایت و حضور مردم بار دیگر شاهد شکوفایی منطقه خواهیم بود

  6. با تشکر از آقای حسنی در دوره گذشته. به نظر حقیر ایشان باید چند گراشی دیگر هم تشویق به ثبت نام کاندیداتوری مجلس نمایند تا در هر صورتی که اتفاق بیافتد گراشی ها امکان مانور داشته باشند. در این راه بزرگان شهرستان هم با ایشان همفکری داشته باشند، چرا که هیچ کس از مشورت با دیگران بی نیاز نیست.

  7. بنظر من:اقای حسنی با چراغ سبز دولت تدبیر و امید ودر کنار آن اقای علوی وزیر اطلاعات( جهت گرفتن حداکثری کرسی های بهارستان )تصمیم به کاندیدا شدن گرفتند.با توجه به پرونده دوره قبلی ایشان در بهارستان واتفاقاتی که در منطقه افتاد بنظر من اول اینکه اقای حسنی تایید صلاحیت نشوند و دوم اگرهم بالاخره به هر طریقی تایید صلاحیت بشوند پیروزیشان در انتخابات ضعیف است.توصیه من این است که اقای حسنی طمع قدرت و بلند پروازی را از ذهنشان دور کنند.اگر شیفته خدمت به مردم هستید در همان سمت قبلی شهر خودت، ابقا باشید.

  8. هرجی بودو هرجی هست کراشیه و غیرت داره دوره قبل خداییش کار کرد واسه هرسه شهرستان کار کرد از جناب دکتر جعفریور خداییش بیشتر فعالیت داشت

  9. مثل اینکه پشت پرده خبراییه که اهالی شهر همجوار به این شدت از ایشون طرفداری می کنند!!!
    خدا عاقبت ما گراشی هارو بخیر کنه!

  10. فقط حسنی …فقط حسنی … حسنی تایید صلاحیت میشه رای هم میاره . خیلی ها خبر ندارن لابد حسنی چ نفوذ و لابی و قدرتی داره اون بالا بالاها…ضمنا عزیزان شهرستان همجوار و بخشهای مجاور هم لازم نیست….یادشون باشه حسنی اون دفعه ای هم که رفت مجلس زیاد به رای شماها احتیاجی نداشتن…

  11. دو استانی شدن استان فارس یعنی فارس شمالی و جنوبی واز انجایی نیز تلاش بر اینکه بخش های از خاک هرمزگان ( پارسیان )جزفارس جنوبی شود تااستان نیز دریا وبندر داشته باشد.اما مرکزیت فارس جنوبی کجا باشد؟ سه شهرستان لامرد.لار.جهرم–بنظر میرسد که لامرد بخت اول مرکزیت استان شدن را دارد……سوال اینجاست علت انتخاب و حمایت از اقای حسنی توسط اقای علوی و دولت فعلی در کاندیدا شدن وی چیست؟ ۱-تلاش برای بدست آوردن بیشترین کرسی های بهارستان که دولت، مجلس هم در اختیار داشته باشد۲-داستان مرغ وخروس( لار و گراش )طبیعتا جهت محقق شدن استان فارس جنوبی با مرکزیت لامرد در زمانی که نماینده گراشی باشد سهیل تر است تا نماینده لاری، هرچند خیلی ها دوست دارند لار مرکز استان شود.استان فارس جنوبی که با توجه به ساحل ودریا و اسکله وبندر آزاد و از طرفی هم معادن وپالایشگاه گاز درهمجواری عسلویه و مابین دو استان مهم بوشهر وهرمزگان.به امید اینکه متوجه عرایضم شده باشید.فقط صرفا جهت اطلاع

  12. سلام و درود خدا بر جناب دکتر حسنی بزرگ.
    حمایتت میکنیم
    پیشاپیش تبریک به همه مردم منطقه أچمی زبان.
    به امید سربلندی منطقه

  13. من اگر مطمئن بشم که رای دادن به جناب حسنی حمایت از افای علویه اصلا وابدا با اقای حسنی رای نمی دم برای اینکه اقای علوی رو من زمانی که برای کسب رای مردم گراش تو کوجه ها بهمراه اهالی در اقدامی جهادی جارو میزدند فراموش نکردم در این مورد باید جناب حسنی کاملا زیرکانه وباتدبیر عمل کرده و موضع خود را روشن وواضح توضیح دهد تا تکلیف مردم برای انتخاب ایشان روشن شود .البته ناگفته نمانداین داستان شاید در جهت تخریب ایشان باشد نا از رای مردم لار که واقعا کمالات ایشان را درک کرده اند ومصر به انتخاب ایشان هستند خللی وارد کنند پس لاری خنجی وگراشی عزیز باتدبیر ودرایت کامل در انتخاب نماینده اصلح بکوشیم

  14. حسنی کارنامه درخشانی داره (گرفتن اولین فرمانداری ویژه برای لاروارتقا گراش )امیدوارم رای بیاورد – بعضی ها هنوز نمی دانندیانمی خواهند بدانند چه کسی کار می کند وچه کسی کار نمیکند ویا توانایی کار کردن نداردولی ایشان کارهایی کردندکه در طول دوران انقلاب کسی برای لارستان وگراش نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 نظر
scroll to top