بستن

خاموشی نوربخش،امام جمعه لار

گریشنا: پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه‌ لار بعد از نماز جمعه امروز در لار تشییع می‌شود.

به گزارش گریشنا حجت‌الاسلام سید مجتبی نوربخش که مدتی با بیماری سرطان درگیر بود ۵ تیرماه در بیمارستان نمازی شیراز دارفانی را وداع گفت. پیکر او بعد از تشییع جنازه در لار به قم منتقل می‌شود. با درگذشت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی در ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ که سال‌ها امامت جمعه لار را بر عهده داشت، نوربخش که اهل گلپایگان است تیرماه ۱۳۹۱ به سمت امام جمعه لار انتخاب شد. (خبر در گریشنا) او در روزهای پایانی ماموریت سه ساله خود در لارستان دار فانی را وداع گفت. سایت noorbakhshlar.ir در این سه سال فعالیت‌های امام جمعه لار را منعکس کرده است.

پیام تسلیت شخصیت‌های لارستان

به گزارش آفتاب لارستان در پی ارتحال حجه الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه لارستان، بیت آیت الله آیت اللهی، آیت الله موسوی لاری، فرماندار لارستان، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه و… پیام تسلیتی نوشته و منتشر کردند. در این پیام همچنین خبر سه روز عزای عمومی در لارستان اعلام شده است. در متن این پیام چنین آمده است:

روح والا و ملکوتی نماینده مقام عظمای ولایت و امام جمعه فقید لارستان حضرت حجه الاسلام و المسلمین مرحوم حاج سید مجتبی نوربخش قدس الله نفسه الزکیه در سحرگاه جمعه پنجم تیرماه به ملکوت اعلی پیوست و با اجداد طاهرینش محشور گردید. این مصیبت جبران ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، روحانیت گرام، ائمه جمعه و جماعت جنوب، امت ولایت مدار و همیشه در صحنه لارستان بزرگ بالاخص به خانواده محترمشان و فرزندان گرانمایه آن مرحوم تسلیت عرض نموده، علو درجات برای آن فقید سعید که عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری نمود در این ماه رحمت و مغفرت از ایزد متعال خواستاریم. به همین مناسبت بمدت  سه روز در لارستان اعلام عزای عمومی نموده و مجالس ختم متعاقبا به اطلاع مردم متدین و قدرشناس خواهیم رساند.

مراسم تشییع امام جمعه فقید لار امروز بعد از اقامه نمازجمعه از روبه‌روی مسجد جامع لار برگزار می‌شود.

NoorBakhsh2

5 نظر

  1. در گذشت این روحانی عالم و بزرگوار را تسلیت عرض میکنم . انشالله بهره ای از این ماه مبارک به به روح ایشان برسد و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی از خداوند بزرگ خواستارم.

  2. بسمالله الرحمن الرحیم
    انا لله و انا الیه الراجعون
    عروج ملکوتی روحانی . عالم و سید بزرگوار را به جامعه روحانیت عزیز و خانواده مرحوم تسلیت عرض نموده
    از خدای متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازمانگان
    آنمرحوم طول عمر با عزت طلب مینماییم
    شادی روح طیبه ایشان . صلوات بر محمد و آل محمد
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top