بستن

جاسبی لارستان در فکر بهارستان

گریشنا: اسعد زاهدی، رییس دیرپای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، از سمت خود استعفا داد. استعفای او در آخرین روز مهلت کناره‌گیری مسئولان دولتی برای حضور در انتخابات مجلس دهم این گمانه را تقویت کرده است که او برای دومین بار قصد نامزدی در انتخابات را دارد.

زاهدی پیش از این نیز در سال ۱۳۸۲ برای انتخابات دوره هفتم مجلس از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. در آن انتخابات او پس از یوسف محبی و سیدعباس جهانبانی با ۱۲۹۹۶ رای (۱۵ درصد آرا) سوم شد و در نهایت به ریاست دانشگاه آزاد بازگشت.

زاهدی در طول ریاست ۲۵ساله‌اش همواره با عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد مقایسه می‌شد، در حالی که عمر ریاست‌اش از جاسبی نیز بیشتر شد.

اسعد زاهدی در نامه استعفایش به دکتر میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، نوشته است: «محترماً، معروض می‌دارد پس از حدود بیست و پنج سال خدمت‌گزاری در دانشگاه آزاد اسلامی که موجب افتخار من است و بنا به شرایط موجود اینک استعفای خویش را تقدیم می‌دارم و برای همه عزیزان توفیق و سربلندی را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که آن ذات هستی‌بخش، توفیق خدمت به مردم ایران زمین و شهر و دیار عزیزم لارستان بزرگ را هیچگاه از من سلب ننماید.»

او در این نامه، دکتر مهدی مهدی‌زاده رستم را که سابقه چندین ساله معاونت اداری و مالی دانشگاه را دارد، تا تعیین سرپرست دانشگاه به عنوان جانشین معرفی کرده است.

Asad Zahedi

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

11 نظر

  1. اشتباه میکنی
    تا امثال اقای حسنی هستند که حتی تو لار هم براش سرودست میشکنند جایی تو این انتخابات برای پیروزی شما وجود ندارد.سردار حسنی لباس رزم پوشیدن و منتظر این رقابت نفس گیر.
    گراشی قهرمان حالا شرایط ما با لار برد برد شده و دوران ستم گذشت.همه با هم اماده پیکار انتخابات دور بعد مجلس در جهت تححقق واقعی آرمانهای کل مردم شریف گراش .لار و خنج.
    دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم اباد

  2. هیأت محترم سایت لطفاً در مورد درج اخبار دقت بیشتری فرمایید.دکتر زاهدای به ترتیب پس از مرحوم نخبه و دکتر مروج سومین رییس دانشگاه آزاد لارستان میباشد.خوبه خبر از دانشگاه آکسفورد انگلیستان نمیزنید.دانشگاه لار تنها دو کیلومتری محدوده شهرستان گراش هست.

  3. قابل توجه سایت محترم گریشنا.اقای دکتر زاهدی پس از نخبه و دکتر مروج سومین رییس دانشگاه لار هست.خبر از لار اشتباه درج میکنید وای بحالی اگه بخواهید خبر از هتل کوبورگ برسانید.

  4. به نظرم دیگه هیچوقت نماینده از گراش انتخاب نشه.چون لارستانیها با هم متحد شدن حالا حالاها نماینده از لارستان باشه. تازه اگه اسعد زاهدی کاندید بشه تمام خنجیها به زاهدی رای میدن

  5. اضغر حسنی با پول مردم ، گراش را شهرستان کرد.کاش ده قدیم الله قلی خان بود،حالا که شده شهرستان مردم گرفتار شدن، آقای حسنی باید بره رییس بیمارستان بشه، گراشی های عزیز یادتان رفته چقد ضربه سود ۲۰۰درصد به مردم مظلوم گراش وارد شد، باز دنده عقب می‌خواهید برید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top