بستن

سبک زندگی اسلامی به روایت امام جمعه گراش

گریشنا: سخنرانی امام جمعه گراش درباره سبک زندگی اسلامی به مدت ده شب در مسجد الزهرا (س) از شبکه فارس پخش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی امام جمعه گراش از ۱۲ تا ۲۲ رمضان بلافاصله بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد الزهرا (س) گراش سخنرانی خواهد کرد. این برنامه به صورت مستقیم از سیمای مرکز فارس و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان گراش از هم‌شهریان دعوت کرده است تا با شرکت در این برنامه، در باشکوه‌تر برگزار شدن آن کمک کنند.

13931218 Hoseini Imam Jomeh

8 نظر

  1. سلام جناب امام جمعه بیخیال شو سبک زندگی سران حکومت اسلامی باید الگو باشه واسه عوام سخرانی کردن با این همه اختلاس….و…..بیخیال سخنرانی شوید

    1. آقای برادر رهرو هر کی حرف دلش را زد باید سرشو جدا کرد؟ اینکه حکومت عدل علی (ع) نشد که ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      پس عدالت و عدل دروغه؟؟ نه برادر وجهه اسلام و مسلمین را با تند روی خودت خراب نکن لطفا.

  2. سلام سخنرانی گوش کردن معلومات رو بالا میره خوبه. اما برای کسانی که پریشان نباشن. مابدبختها به خرج خونواده مون نمی رسیم. آخه گوش کردن سخنرانی دل خوش میخواد. فعلا سیب و گوجه و نون به زحمت میخریم. حتی سینه زدن برام ثابت شده دل خوش میخواد. پولدار باشی سحری سیر میخوری، قبل از ظهر بیدار میشی، وضع مالی اوکی، برای خودسازی یا ریاکاری در جمع میری! چه حالی داره! پابرهنه‌ها حال سخنان مردم هم ندارن. برید فکری به حال زیر خط فقرها کنید. حالا کت و شلوار بپوشید و برید که تو تلفزیون تماشات کنن که چی؟ به فکر پا برهنه ها باشید. گراشی های عزیز سر بزنید. وای باز هم دنده عقب دارین میرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top