بستن

هلال‌احمر به دنبال فوتبالیست‌های بااستعداد برای رقابت در چهار جبهه است

گریشنا: تیم‌های فوتبال هلال‌احمر گراش برای حضور در مسابقات چهار رده سنی در سطح استانی و کشوری آماده می‌شوند. سرپرست تیم‌های جوانان و نوجوانان هلال‌احمر از بازیکنان مستعد برای شرکت در تست این تیم دعوت کرد.

Hojat Abedi

به گزارش گریشنا، حجت عابدی سرپرست تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان هلال احمر گراش از حضور تیم‌های فوتبال این باشگاه در رده نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در لیگ برتر استان فارس خبر داد و گفت: امسال با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان در سال گذشته و راه‌یابی این تیم به مسابقات کشوری، تیم فوتبال نوجوانان ابتدا در لیگ برتر استان و در ادامه در لیگ نوجوانان کشور بازی خواهد کرد و تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان نیز امسال در لیگ برتر فوتبال استان فارس شرکت دارند.

حجت عابدی با بیان این که شهرستان گراش در حوزه ورزش به خصوص رشته فوتبال جایگاه مهم و قابل توجهی در استان دارد، اظهار داشت: حضور موفقیت‌آمیز تیم‌های هلال احمر در رده‌های مختلف سنی در چند سال متوالی باعث شده است امسال با توجه به وجود مشکلات باز هم به میدان بیاید و از جایگاه این رشته ورزشی و علاقه‌مندان به این رشته دفاع کند.

وی با اشاره به شروع تمرینات و آمادگی برای حضور در مسابقات گفت: تمرینات با برنامه‌ریزی زیر نظر مربیان شروع شده است و با توجه به زمان باقی مانده تا مرداد ماه و شروع فصل مسابقات به صورت منسجم ادامه خواهد داشت.

عابدی در پاسخ به این سوال که برنامه هلال احمر برای جذب بازیکن چیست، گفت: باشگاه هلال احمر از همه علاقه‌مندان سطح شهر جهت حضور در مسابقات لیگ برتر دعوت می‌کند و آمادگی دارد تا با تست‌گیری از نوجوانان و جوانان زمینه حضور بازیکنان را فراهم کند و ما این آمادگی را داریم که از بازیکنان شناخته نشده در رده جوانان و نوجوانان سطح شهر تست بگیریم.

حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال نوجوانان و جوانان هلال احمر گراش هدف از تست‌گیری را جذب بازیکنان جوان و کارآمد عنوان کرد و افزود: تست‌گیری در رده سنی جوانان و نوجوانان به جذب بازیکنان خلاق و با استعداد و کار آمد کمک می‌کند و باشگاه هلال احمر برای حضور مقتدرانه خود در مسابقات لیگ برتر استان و کشور نیازمند این است که از تمام بازیکنان مستعد شهرستان استفاده کند.

وی حمایت از تنها نماینده شهر در مسابقات لیگ برتر استان فارس را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به فوتبال پایه و کشف استعداد جوانان شهرستان و حضور جوانان در مسابقات استانی و کشوری نیازمند حمایت است و جامعه فوتبالی باید بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند تا از فرصتی که به دست آمده بتوانیم نهایت بهره را ببریم.

عابدی خاطرنشان ساخت: امسال با توجه به تجربیاتی که از سالهای گذشته داریم هدف‌مان را صعود به رده‌های بالاتر مشخص کردیم و جلسات فنی و تمرینات با رویکرد متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی نگاه ویژه به کشف استعداد نوجوانان و جوانان را یکی از دلایل حضور باشگاه هلال احمر در چهار رده سنی عنوان کرد و افزود: با حمایت مسئولین، خانواده‌ها و حضور بازیکنان با استعداد تلاش خود را مضاعف می‌کنیم تا بتوانیم در آینده نزدیک در تیم‌های مطرح بازیکن داشته باشیم و جوانان شهرستان با حضورشان و به نمایش گذاشتن توانمندی خودشان این را ثابت خواهند کرد.

حجت عابدی در پایان با تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل باشگاه، مربیان، خانواده‌ها، جامعه فوتبالی، پیشکسوتان فوتبال شهرستان و هواداران، رسانه‌ها و بازیکنان اضافه کرد: حمایت همه جانبه شهرستان از تنها نماینده خود در مسابقات لیگ برتر استان و کشور نوید آتیه خوش در عرصه فوتبال را می‌دهد.

Helal Nojavan

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

13 نظر

  1. حالا این آقا کجای فوتبال هستش که بخواد تست بگیره.با قدرت و نفوذ آقایون اومده.
    در ضمن تیم هلال احمر اگه بازیکنی نره تو تیمش با مذاکره از طریق خانواده اش اونو جذب می کنن و وعده خدمت نزدیک و کار بهشون میدن که این کارشون باعث نابودی دیگر تیمها شده اند.
    اینها همون بهتر که به بازیکنای جویمی و بنارویه ای بچسبن روندی که در این چندساله در نظر گرفتن

  2. اولا شما کجای این فوتبال هستید ک اشخاص رو تایید یا رد صلاحیت کنید.دوما عکس رو نگاه کنید میبینید ک ۹۵درصد بازیکنا از مدرسه فوتبال هلال احمر اومدن بالا. و هیچ بازیکنی هم از جویم و بنارویه نیستن تازه اگر هم از اونجا بیان بدون منت و با فراغ بال میان بازی میکنن و مثل بازیکن های در سطح لالیگا گراش هم نیستن ک بخوان کلاس بزارن و منت بذارن .%

  3. جناب نادر در جواب منتقد متن نوشتند
    با تشکر از باشگاه هلال احمر
    فکر میکنم به جای حسادت و چوب لای چرخ گذاشتن به هم دیگه کمک کنید. از اقای عابدی و فرسوده و حسین پور تشکر میکنیم که اوقات فراغت بچه ها رو برنامه ریزی میکنن

  4. نادرجان
    کیو میخواییم گول بزنیم
    از مربی شروع کنیم ؟! کیه و از چه تیمی اومده؟!
    سعید آذرکیش؛مرتضی غیرتمند؛علیرضا احمدی؛مهدی محمدی؛مصطفی نظافت؛آرمان کامیاب؛محمد…… اینا از کجا اومدن ؟
    نگین از مدرسه فوتبال هلال احمر که ناراحت میشما

    لطفا واقع بین باشین

  5. فک نکنم تو شهر به این کوچکی که همه همدیگه رو میشناسن نیازی به گرفتن تست باشه.
    تعامل و گفتگو با مربیان و تیم ها راحت ترین و بهترین راه است و تو وقت هم صرفه جویی میشه

  6. با سلام و قبولی طاعات و عبادات
    ضمن عرض تشکر از کلیه دوستان که اظهار نظر نموده اند
    در جواب دلسوز باید عرض نمایم که ۹۰درصد بازیکنان نوجوانات هلال احمر که در سال ۹۲مقام سوم و در سال ۹۳قهرمان لیگ برتر استان شدند از بازیکنان مدرسه فوتبال هلال احمر بوده اند که سالیان سال زحمت کشیدند و تلاششان با قهرمانی در لیگ برتر استان به بار نشست
    بازیکنانی هم که شما نام برده اید بنده تک تک روی آنها بحث میکنم
    مهدی محمدی :(کمتر کسی هست که او را نشناسد این بازیکن به مدت ۴سال در مدرسه فوتبال هلال احمر عضو بود و از همانجا به فوتبال گراش و استان معرفی شد و با توجه به انتقال شغل پدرش به نورآباد
    باز هم با توجه به علاقه ایشان به هلال احمر از این بازیکن خلاق و مستعد در ترکیب هلال احمر استفاده میشد)
    علیرضا احمدی:(این بازیکن در سال ۹۲در مدرسه شبانه روزی مشغول به تحصیل بود که توسط مربیان هلال احمر شناسایی و به عضویت تیم در آمد اگر حضور هلال احمر در لیگ برتر استان نبود لقب آقای گل مسابقات لیگ برتر استان به وی تعلق نمیگرفت)
    آرمان کامیاب:(این بازیکن در تیم قیصریه لار عضویت داشت ولی علی رغم حضور تیم نبرد و چمران در لیگهای استان ،این بازیکن با توجه به علاقه اش و پیشرفت فوتبالش به عضویت هلال احمر در آمد و توانست یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر استان را در کارنامه اش ثبت کند)
    مرتضی غیرتمند:(این بازیکن خلاق که در تیم گراش جوان عضویت داشت
    پس از مصدومیت شدید و دوری دراز مدت محسن محمدی دفاع هلال احمر،بخاطر نیاز به مدافعی توانمند و خوش فکر مربیان هلال احمر برای جذب غیرتمند دست به کار شدند و حیف بود از چنین بازیکنی در مسابقات استفاده نمیشد)
    سعیدآذرکیش؛(این بازیکن که عضو تیم اتحاد بود و سابقه بازی کردن در لیگ برتر نوجوانان را در کارنامه داشت. از هفته پنجم با توجه به علاقه خودش و نیاز هلال احمر به تیم اضافه شد و در مقطعی که غیرتمند مصدوم بود آذرکیش در پست دفاع آخر به خوبی انجام وظیفه نمود)
    از همه اینها که بگذریم بیایید کمی واقع بین باشیم و نقش تخریبی را کنار بگذاریم و همه تیرها رو به سمت هلال احمر شلیک نکنیم
    مگر دوسال پیش دو تیم هلال احمر و اتحاد در لیگ برتر نوجوانان استان نبودند مگر همون تیم از هشت بازیکن لاری در تیمش استفاده نمیکرد؟
    چرا کسی منتقد نبود!!
    بنده به تیمهایی که در استان شرکت میکنند حق میدهم که در صورت نیاز از بازیکنان کمکی استفاده نمایند ولی اولویت رو به بازیکن تیم خودشان دهندتا حقی پایمال نشود
    در پایان اگر اشاره ای به بازیکنان کمکی تیم هلال احمر کنیم به این نتیجه میرسیم که این بازیکنان مستعد، با تجربه ای که از استان و کشور. کسب نمودند با اعتماد به نفس بالایی پا به مسابقات گراش گذاشته اند
    امیدوارم کسی از صحبتهای بنده برداشت منفی ننماید و درآینده شاهد همدلی و همبستگی بیشتر بین تیمهای گراشی باشیم

  7. ایشون کی بازیکن.کاپیتان.مربی.سرمربی بودن؟
    مدرک مرتبط با کارشون دارند؟
    دربدردنبال این و آن بودن تا جایی دستش بند کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top