بستن

فاز یک مرکز درمان ناباروری گراش آماده بهره‌برداری است

گریشنا: مرکز درمان ناباروری گراش در ساختمانی موقت کار خود را آغاز می‌کند تا با واگذاری زمین عملیات ساخت ساختمان ۱۲ میلیاردی آن آغاز شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش که از مرکز ناباروری بازدید می‌کرد در گفتگو با روابط عمومی از افتتاح فاز نخست این مرکز در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر بهمنی درباره ساختمان شماره یک این مرکز گفت: ساختمان و تجهیزات مرکز ناباروری گراش توسط یکی از خیرین اهدا شده است که در فاز اول این مرکز برای خرید تجهیزات بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است و آماده بهره‌برداری است. وی اضافه کرد: این مرکز دو بخش دارد که بخش و فاز اول آن  (IUI)می‌باشد که شامل اتاق معاینه و آزمایشگاه و مطب است و تجهیزات و وسایل این بخش آماده نصب و راه اندازی است.

دکتر میرزا خلیل بهمنی درباره فاز دوم این مرکز نیز گفت: راه‌اندازی بخش و فاز دوم مرکز (IVF) بدون اتاق عمل امکان‌پذیر نیست و در تلاش هستیم که پس از واگذاری زمین برای این مرکز، کار ساخت این بخش را نیز شروع کنیم. وی در ادامه تصریح کرد برای راه‌اندازی فاز دوم، صد و بیست میلیارد ریال هزینه برآورد شده است که توسط همین خیّر تامین شده است و امیدواریم تا سال آینده شاهد افتتاح IVF مرکز ناباروری باشیم.

ساختمان مرکز ناباروری گراش در بولوار کوثر کوچه ۵ قرار دارد که توسط خیّر، وقف این کار شده است.

nabarvari

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. چه خوب که برای درمان و آموزش هزینه میکنن نه برای ساختن حسینه و مسجد که در گراش زیاد هست. اگه لطف و همت این خیرین بزرگ نبود گراش تا الان دهات کوره ایی بیش نبود . تشکر ویژه از این عزیز و همه ی خیرین زحمت کش.

  2. خیلی خوبه که خیرین پول خودشون رو درمواردی که واقعا نیاز هست مصرف کنن.از این خیر واقعا متشکریم و ان شااله خدا بهشون طول عمر بده .

  3. شما اول برید دکتر زنان واسه زنای بخت برگشته ی حامله بیارین تو بیمارستانتون بعد مرکز نازایی بزنین .
    اخه با کدوم دکترررررر؟! واقعا واسه ما سواله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top