بستن

روسای ادارات شهرستان در شورای اداری ارد

گریشنا: جلسه شورای اداری بخش ارد شهرستان گراش به ریاست فرماندار گراش و با حضور امام جمعه و بخشدار ارد، مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش و اعضای شورای اسلامی این بخش در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد.

به گزارش فرمانداری؛ فرماندار گراش در جلسه شورای اداری بخش ارد با بیان این که رشد متوازن شهرستان در گرو توسعه زیرساخت‌هاست، اظهار کرد: «گام‌های اثربخشی در جهت عمران و آبادی بخش ارد برداشته شده که این پیشرفت و توسعه تنها در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت حاصل شده است.»
اصغر فرودی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: «در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولین خدمت صادقانه به مردم را مهمترین دغدغه و کار خود می‌دانند و برای آن تلاش می‌کنند.»
وی با بیان اینکه  اعتبارات بر اساس اولویت و شاخصه‌های توسعه شهرستان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: «توزیع اعتبارات بر اساس شاخصه‌های مختلف توسعه‌ای در شهرستان انجام می‌شود و در سال گذشته اعتبارات خوبی به بخش‌های ارد و مرکزی اختصاص داده شد.» 
نماینده دولت در شهرستان گراش دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای را نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: «توافق هسته‌ای در واقع حقانیت مردم ایران را ثابت کرد و قطعا دستاورد خوبی در حوزه‌های مختلف برای جمهوری اسلامی دارد.» 
اصغر فرودی بر لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود: «ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش ارد باید شناسایی و به بخش خصوصی معرفی و زمینه برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شود.»
edari- arad1
وی با بیان این که تکریم ارباب رجوع وظیفه مسئولین و کارکنان ادارات است، افزود: «مردم بخش ارد استحقاق خدمت را دارند و در مسیر خدمت به مردم مدیران باید سعی کنند گام‌های ارزنده ای بردارند.»
حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا شاهچراغ، امام جمعه ارد، در این جلسه خواستار رفع مشکلات مردم و اختصاص اعتبارات دولتی به این بخش شد.
بخشدار ارد در این جلسه خواستار استقرار نمایندگی ادارات و نهادهای دولتی در مرکز بخش شد و افزود: «استقرار ادارات دولتی در راستای خدمات‌رسانی بهینه و تسهیل در امور مهم‌ترین دغدغه مردم بخش ارد است.» 
صالحی با تشریح عملکرد دولت در ارد و اشاره به برخی نیازهای این بخش در حوزه‌های مختلف افزود: «کار‌های زیربنایی و خوبی در جهت توسعه و پیشرفت بخش ارد انجام شده است و امیدواریم امسال همت خدمت‌رسانی به مردم بخش ارد مضاعف شود.» 
وی ایجاد ناحیه صنعتی، ارتقاء درمانگاه به مرکز درمانی شبانه‌روزی و استقرار ادارات و نهادهای دولتی در مرکز بخش را مهمترین مشکلات بخش ارد عنوان کرد.
رئیس شورای اسلامی ارد نیز به بخشی از مشکلات بخش ارد اشاره کرد و خواستار رفع آن‌ها شد. مسئولین ادارات شهرستان در این جلسه در خصوص عملکرد و اجرای برخی از پروژه‌ها عمرانی بخش گزارشی ارائه دادند.
edari- arad2

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. سلام بر مردم خوب ، این مشکلات چندبن سال است روی هم تلنبار شده و امام جمعه و بخشدار هم پشت سر هم تذکر میدهند ، و فرماندار هم پشت سر هم قول بی پشتوانه میدهد ، آقا جان اینها یا نمی خواهند مشکلات حل شود یا نمیتوانند. به هر حال باید مدیریت درست شود ، مدیریتی که از متنفذین (…) مرکز شهرستان تاثیر پذیر نباشد و مستقل و معتدل عمل کند.

  2. تمام مشکلات شهرستان ازبی تدبیری وبی برنامگی مسوولین شهرستان است مدیریت صحیح درشهرستان نداریم وگرنه یک شهرستان کوچک مثل گراش باید این همه مشکلات ریزودرشت داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top