بستن

کارمندان ساعت ۶:۳۰ سرکار می‌روند

گریشنا: با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق در مناطق گرم و خشک در مرداد ماه، ادارات ساعت کاری خود را یک ساعت زودتر از همیشه و در ساعت شش و سی دقیقه آغاز می‌کنند.

karmandطی تماس تلفنی که با حجت عابدی؛ مدیر دفتر فرماندار گراش داشتیم، او می‌گوید: «بر اساس مصوبه‌ی شورای اداری استان فارس و معاونت توسعه، مدیریت و برنامه‌ریزی منابع استان فارس، همه‌ی ادارات به استثنای بانک‌ها از ساعت ۶:۳۰ ساعت کاری خود را آغاز می‌کنند و یک ساعت زودتر از همیشه یعنی در ساعت ۱ در ادارات بسته خواهد شد.

این طرح مرداد ماه امسال و به مدت یک ماه در پانزده شهرستان جنوب استان فارس در حال اجرا شدن است. گراش، لامرد، مهر، لارستان، فراشبند، کازرون، جهرم، زرین‌دشت، ممسنی، رستم، فسا، قیر‌وکارزین، داراب، خشت و کازرون پانزده شهرستانی هستند که این طرح در آن اجرا می‌شود.»

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. سالی که نکوست از بهارش پیداست.پیشاپیش محکوم به شکست است .میری شهرداری راس ساعت ۶/۳۰ فیش بانک ملی میدن دستت .میری بانک باید یک ساعت صبر کنی .میری گواهینامه تمدید فیش دستت میدن بانک چی یک ساعت بعد .اون وقت کی شش و نیم رسمی میره اداره دنبال کار .فقط قسمت صرفهدجویی انرژی ان مفید است .ولی اگر واقعا تحقیق کنند و گزارش درست بدهند میبینیم که کارمندان محترم تو اون ساعت در حالت کما بسر میبرند یعنی نیمه خواب نیمه بیدارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top