بستن

«هشتمین آفتاب» در گراش طلوع می‌کند

گریشنا: امسال جشن‌های دهه‌ی کرامت و میلاد امام رضا (ع) با مشارکت آستان قدس رضوی به صورت ویژه در گراش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گریشنا، کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب از بیست و پنجم مرداد تا پنجم شهریور به مناسبت دهه کرامت همایشی با نام «هشتمین آفتاب» را در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) گراش برگزار می‌کند.

در این همایش صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا (ع) با استفاده از استیکر و بنر اجرای نمای دیوارهای صحن، ایوان طلا، گنبد طلا، پنجره فولاد، کفشداری، نقاره‌خانه، سقاخانه، مناره ساعت و شبستان فضا‌سازی و شبیه‌سازی شده است.

در قسمت شبستان نیز نمایشگاهی از آثار و عکس‌های قدیمی حرم مطهر امام رضا (ع)، تابلو‌های نقاشی، معرق، مشبک با محوریت هنر رضوی به نمایش گذاشته می‌شود. در سه‌ شب پایانی و هم‌زمان با میلاد امام هشتم (ع)، حمل و نصب پرچم گنبد آن حضرت در برنامه سخنرانی و مولود‌خوانی با حضور اساتید و مداحان کشوری و خادمین حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب با همکاری آستان قدس رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره تبلیغات اسلامی گراش این برنامه را برگزار خواهد کرد.

۱۰ مردادماه جلسه‌ی هماهنگی ادارات برای این برنامه در فرمانداری گراش برگزار، و قرار بر این شد تا فرمانداری و ادارات شهرستان گراش نیز همکاری‌های لازم را با برگزارکنندگان این همایش داشته باشند.

محمد‌علی شامحمدی مدیر کانون روایت آفتاب از دیگر نهاد‌های فرهنگی و مذهبی برای مشارکت در این برنامه و همچنین هنرمندان برای ارسال آثار دعوت کرد.

رستم‌پور، مدیر اجرایی نمایشگاه نیز اظهار داشت: «با توجه به زمان باقی‌مانده تا برگزاری، از همه عاشقان امام هشتم (ع)برای کمک در برگزاری دعوت می‌کنیم و در بخش‌های مختلف تدارکات و آماده‌سازی نیز به یاری عاشقان اهل‌بیت (ع) نیاز داریم.

20150731142453

2 نظر

  1. با تشکر از تک تک زحمت کشان برنامه … صد حیف که دورم , دوست داشتم باشم و به تماشا بیایم , موفق باشید
    در پناه خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top