بستن

تعمیرات ۱۵ ماهه پمپ‌ بنزین در مرحله نهایی

گریشنا:جایگاه بخش فرآورده‌های نفتی در بلوار رسالت تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد. بازسازی این جایگاه خردادماه سال گذشته آغاز شد و قرار بود دو ماهه به پایان برسد. (خبر در گریشنا) با راه‌اندازی این جایگاه عرضه بنزین سوپر در شهرستان گراش آغاز می‌شود.

طی تماسی که با فرسوده، معاون فرماندار داشتیم او می‌گوید:«در جلسه‌ای که در این رابطه، ۱۱ مردادماه با حضور اعضای کارگروه سوخت و حمل و نقل داشتیم مسئولین این جایگاه در حال پیگیری برای تجهیز و به بهره‌برداری رساندن جایگاه ظرف یک ماه آینده هستند.» فرسوده در ادامه بیان می‌کند:«معضل ترافیکی و نزدیک شدن به ماه مهر و فصل نقل و انتقالات دانش‌آموزان و پیش‌گیری از کاهش تصادفات و افزایش خدمات‌رسانی به مردم ضرورت تسریع در راه‌اندازی این جایگاه را نشان می‌دهد و ما امیدواریم که این جایگاه در هفته‌ی دولت راه‌اندازی شود.»

در تماس تلفنی که با استوار، یکی از مسئولین این جایگاه داشتیم او اظهار می‌کند: «در حال حاضر این پمپ بنزین متعلق به ناصر مهرزاد است و از جمله امکاناتی که این جایگاه دارد می‌توان به کارواش با آب گرم مخصوص ماشین‌های سنگین، جایگاه تعویض روغن، سوپر مارکت و کافی‌شاپ اشاره کرد. همچنین در تمامی صف‌های بنزین هم بنزین سوپر و هم معمولی وجود دارد و پرسنل و پمپ‌چی‌ها موظف هستند کار سوخت‌گیری را برای همه‌ی مراجعین انجام دهند.»

pop benzin

pop benzin2

 

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. از وقتی که اینجا دارن تعمیرش میکنم من گراش بنزین نمیزنم چون بعضیا اخلاق ندارن.
    انشاالله هر چه زودتر تموم شه که راحت شیم.

  2. اوووووه: ۲ماه کجا و۱سال کجا؟!!۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ماه!!!
    اگر میخواستند نوسازی بکنند به نظرم کمتر از دو ماه!!طول میکشید!!!
    اگر مواردی که نوشته شده واقعیت داشته باشه!عالیه و دستشون درد نکنه

  3. جا داره از کسی که عمر و سرمایه ش رو گذاشت توی این کار ولی متاسفانه با (…) و مجبوره واسه گذران زندگی دست به خاک باشه و ظروف سفالی تولید کنه هم یادی بشه..

  4. ما همچنان چشم انتظار افتتاح این جایگاه هستیم.ارزوی من اینه که دیگه هوابنزین نزنم.آخه چطور ممکنه باکی که وقتی خالی خالی هست ۳۲ لیتر میگیره ولی وقتی هنوز خالی نشده میری بنزین می زنی ۵/۳۳لیتر میگیره.

  5. یک قسم از مصائب ما آنهایی است که در نتیجه اعمال گذشته وقوع میابد و ما حق نداریم از اینگونه مصائب شکایت کنیم.کسیکه تخم میکارد باید حاصل آنرا بردارد.حال اگر تخم بد بوده گناه از کیست؟ آیا باید روزگار را بباد ناسزا گرفت و از رفتار آسمان شکایت کرد؟
    هر انسانی به رنج عمل خود گرفتار است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top