بستن

حمید‌ محسنی رییس اتحادیه تعمیرکاران و لوازم یدکی گراش شد

گریشنا: با شرکت پنجاه و چهار نفر درانتخابات اتحادیه‌ی لوازم یدکی و تعمیرکاران اتومبیل و موتورسیکلت، اعضای هیات مدیره و بازرسین این اتحادیه تعیین شدند.

به گزارش اسماعیل بلبلی، روابط عمومی اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت؛ انتخابات اتحادیه تعمیرکاران دیروز بیست‌ و پنجم مردادماه برگزار شد. با انجام رای‌گیری از بین افراد کاندیدا، حمید‌رضا محسنی با چهل‌ و هشت رای، محمود تابه‌زر با سی‌ و چهار رای، امرالله عباسپور با سی رای، سید حسام‌الدین جهانبانی با بیست‌ و پنج رای و حمید فتحی با بیست‌ و پنج رای به عنوان اعضای اتحادیه‌ی تعمیرکاران انتخاب شدند. حمید‌رضا غفاری با بیست‌ و چهار رای و حمزه حسینی با بیست رای به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.
اما در بخش بازرسین اتحادیه، مسعود محسنی با بیست‌ و چهار رای انتخاب شد و یونس جعفری نیز با نوزده رای به عنوان بازرس علی‌البدل با این اتحادیه همراه خواهد بود.
امروز در جلسه‌ی داخلی اتحادیه و با حضور رییس صنعت،معدن و تجارت، سمت‌ها و اهداف این اتحادیه مشخص شد و بر اساس آن حمیدرضا محسنی به عنوان رییس، محمود تابه‌زر، در سمت نایب رییس اول، امرالله عباسپور به عنوان نایب رییس دوم، سید حسام الدین جهانبانی به عنوان خزانه‌دار و حمید فتحی به عنوان دبیر در این اتحادیه فعالیت خواهند کرد.

عکس‌های مهدی زارع از برگزاری این انتخابات را با هم می‌بینیم.

etehadeyeh1

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. رسیدگی و نظارت به امور بازار یکی از اصلی ترین کار هر صنف در مجموعه اتاق اصناف است. واقعا توی گراش تا چه اندازه به این نکته توجه شده است. به طور مثال در صنف ارایشگر ها قیمت ها متفاوت از مردم دریافت میشود یا در صنوف دیگر این مساله وجود دارد گرانی و تفاوت قیمت در مواد غذایی و عدم نظارت اداره صنعت به عنوان متولی متاسفانه رونق خرید مردم از بین برده است جا دارد مسولین شهرستان توجهی به این مهم مردم داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top