بستن

دیدار فرودی با مریدی در سینما

گریشنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که برای سخنرانی در همایش «هشتمین آفتاب» به گراش سفر کرده بود، به همراه فرماندار و مسئولین شهرستان از آماده‌سازی محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش بازدید کرد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش؛ اصغر فرودی، فرماندار گراش در دیدار با بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، خواستار ارتقاء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد. فرودی اظهار کرد: «ارتقاء اداره، تامین نیروی انسانی و تشکیل چارت سازمانی و تجهیز امکانات اداری مهم‌ترین مشکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش است.»

وی خواستار تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان شد و افزود: «توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان نیازمند حمایت جدی مسئولین است. گراش دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر است و جوانان مستعدی در این عرصه دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.»

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه فرماندار، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر گراش و رئیس اداره ارشاد گراش از سالن سینما و ساختمان اداری اداره ارشاد بازدید کرد و مشکلات آن را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. در طرح بهسازی قرار است بخشی از این مکان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش اختصاص یابد و سالن سینما نیز به یک سالن چند منظوره تبدیل شود. ساختمان سینما شهر قصه که چندین سال بدون استفاده مانده بود، با پیگیری شورای اسلامی شهر گراش و با هزینه نزدیک به سیصد میلیون تومان توسط یکی از خیرین خریداری شد و در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «طبق وعده‌ای که داده‌ام، تمام تلاش خود را برای تجهیز این ساختمان انجام خواهیم داد. در زمان افتتاح هم با حضور یکی از معاونین وزیر از خیرینی که همکاری داشته‌اند تقدیر خواهد شد.»

 

dolat1

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top