بستن

پروژه‌های گاز و مالیات در روز چهارم هفته دولت

گریشنا: در چهارمین روز هفته دولت، کلنگ شانزده کیلومتر طرح توسعه شبکه گاز شهری گراش به زمین زده شد و همچنین سالن طرح جامع مالیاتی در اداره‌ی مالیات افتتاح شد. از دیگر طرح‌های افتتاح شده روز پنجشنبه ۵ شهریور، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان و افتتاح مدرسه امام محمد باقر(ع) و کلنگ‌زنی مدرسه عظیمی بود که خبر آن را در گریشنا خواندید.

تکمیل گازرسانی گراش، آغاز گازرسانی ارد

به گزارش فرمانداری، کلنگ عملیات اجرایی شانزده کیلومتر طرح توسعه شبکه گاز شهری گراش با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون تومان به زمین زده شد.

فرماندار گراش با بیان این که با اجرایی این طرح نود‌ و پنج درصد شهر تحت پوشش شبکه گاز قرار می‌گیرد، اظهار داشت: «در این طرح توسعه‌ای، ششصد علمک گاز نصب و هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.»

اصغر فرودی از گازرسانی به بخش ارد از توابع شهرستان گراش خبر داد و افزود: «به زودی عملیات اجرایی گاز‌رسانی به ارد و دهستان‌های آغصه و زینل‌آباد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون تومان آغاز می‌شود.»

وی گفت: «طرح گاز‌رسانی به ارد و توسعه و تکمیل شبکه گازرسانی در شهر گراش با جدیت دنبال شد و با پیگیری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر، شرکت گاز استان فارس و اداره گاز شهرستان این طرح در حال اجرا است.»

فرودی با بیان این که مشکلات مردم در حوزه خدمات گازرسانی زیاد بود، تصریح کرد: «یکی از مشکلات نبود ساختمان اداری شرکت گاز شهرستان بود که با پیگیری‌های به عمل آمده، ساختمان اداری با اعتباری بالغ بر ششصد و سی میلیون تومان خریداری و افتتاح شد.»

مهندس احمدی، رئیس اداره گاز در این جلسه ضمن بررسی نیاز‌های شهرستان در این حوزه در مورد نحوه اجرای این طرح گزارش ارائه داد. وی در ادامه گفت: «این طرح تا ۹ ماه دیگر اجرا می‌شود.»

ghaz

سالن و بایگانی اداره مالیات

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ سالن طرح جامع مالیاتی در اداره‌ی مالیات نیز که در دهه‌ی فجر ۹۳ مراسم کلنگ‌زنی آن انجام شد، امروز با حضور فرماندار و مسئولین به مرحله‌ی بهره‌برداری رسید.

صفرپور رئیس اداره‌ی مالیات در این مراسم گفت: «بحث مالیات و عوارض در کشور‌های مختلف مد نظر است. از امسال قانون جدید مالیات، عملیاتی می‌شود و طرح تحول جامع عملیاتی به اجرا در می‌آید. افتتاح سالن طرح جامع عملیاتی در گراش با متراژ صد متر و هزینه‌ی صد و بیست میلیون تومان نیز در همین راستا بود.»

او همچنین بیان داشت: «تا سال ۹۱ سه نیرو در اداره‌ی مالیات مشغول بودند که با درخواست نیرو از اداره، موفق به جذب هفت نفر شدیم که سه نفر از آن‌ها بومی هستند.»

فرماندار نیز در این برنامه‌ی افتتاحیه بیان کرد: «در حوزه مالیات و دارایی ذکر چند مورد الزامی است. اولین مورد در بحث مالیات، نیاز به اطلاع‌رسانی و آموزش‌های بیشتر است. و مساله بعد، بحث محاسبه ارزش افزوده است که در حال حاضر در لارستان انجام می‌شود و پیگیری می‌کنیم که این کار نیز در گراش انجام شود. عدم اطلاع کسبه از صندوق دیگر معضلی است که مشکلاتی را به وجود آورده است.»

maleyat

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

7 نظر

  1. رئیس مالیه گفته بحث مالیات در کشورهای دیگه هم است در این هیچ شکی نیست ولی ایا خدماتی که مالیات دهندگان از ان بهره مند هستند هم با ایران یکی است .شما از همین انترنت استفاده کنید و خدمات دولت المان و فرانسه و … در قبال مالیات به مردمشان میدهند ببینید .اینجا فقط گرفتنش معلوم هست و خدماتش نامعلوم .تا هم بحث مالیات میشه میگن بعله در کشورهای پیشرفته مالیات زیاد میگیرند .بعله زیاد است خدماتش هم مفید .چه خدمات مفیدی به مالیات دهنده ارائه میشه.

  2. خدا کنه اون پنج درصد باقیمانده گاز رسانی شامل انتهای خیابان بسیج نشه که آخه جز مناطق محروم گراش هستش نه گاز و نه تلفن و نه بهداشت . که شکرخدا هر ساله هم شهرداری و هم شورای شهر هم فرمانداری قول مساعدت می دن اما کی می خوان عملی کنن خدا داند .

  3. عل آقا، شما چرا اینقدر نسبت روستاها کوتاه نظر هستید ، مگه چیزی از شما کم میشه ، بودجه مربوط به هر کدام جداست وپیمانکار هم میتونه جدا باشه ، حالا شیخ میبخشه شیخ علیخان نمیبخشه ، ثانیا هر شهرستانی با وجود توابع ، شهرستان میشه و اگر همین روستاها نباشن شهرستان !!محلی از اعراب نداره . پس دیدگاهتون در مورد بخش و روستاهای تابعه را تغییر دهید ، ثالثا حالا یه چیزی گفتن ، قطعا آقایان در شهرستان اینقدر ذی نفوذ هستن که همانطور که شما میخواهید میشود ، حق توابع خوردن از اصول بالا دستی هاست .

  4. از اداره گاز شهرستان گراش تقاضا دارین نسبت به گازرسانی مسکن طلاب اقدام شود، چون نیاز مبرم ساکنین این واحد های مسکونی می‌باشد و با توجه به اینکه تعداد زیادی در این واحد ها ساکن هستند نسبت به علمک گذاری در این قسمت اقدام شود. با تشکر

    از مخابرات گراش نیز انتظار می‌رود فعالیت های خود را بیشتر کند برای راه اندازی تلفن های مسکن طلاب، شهرک فرهنگیان و شهرک شیخی.

    از شهرداری تقاضا داریم نسبت به تمیز کردن خیابان های بلوار ایمان ، بلوار شهید رجایی، و بویژه خیابان های مسکن طلاب اقدام کنند.

  5. از شهرداری وشورای شهر می خواهیم پارک موجود در مسکن مهر را ساماندهی کنند.آیا درسته در سطح شهر پارک های محله ای زیبا داشته باشیم اما در مسکن مهر پارکی باشه که حتی قابل استفاده نیست؟ .

  6. از شهردار وشورای محترم شهر تقضامندیم نسبت به بهسازی پارک مسکن مهر اقدام نمایند ودرصورت امکان بجای ریگ جهت کف پارک از آسفالت یاموزاییک استفاده نمایید زیرا همین ریگها که به راحتی توسط بچه ها جابجا میشود باعث شده کف خیابان کثیف شود و وسایل بازی ها خراب ورنگ ورورفته شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top