بستن

کارگاهی برای کارآفرینان

گریشنا: اولین کارگاه آموزشی طراحی مدل کسب و کار با هدف آموزش و بررسی مفاهیم اساسی ایجاد کسب و کار موفق و طراحی منطق درآمدزایی کسب و کار برگزار می‌شود.
این کارگاه آموزشی برای کارآفرینان و افرادی که قصد راه‌اندازی و یا توسعه کسب و کار خود را دارند و تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی، مناسب است. اسد‌نژاد، کارشناس ارشد کارآفرینی از دانشگاه تهران، به عنوان مدرس در این کارگاه حضور خواهد داشت و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر گراش، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، فرهنگ‌سرای آفتاب تابان شهرداری گراش و موسسه کاریابی کارگستر، از جمله حامیان این کارگاه آموزشی هستند.

این کارگاه آموزشی روز دوشنبه، نهم شهریورماه ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن کنفرانس ساختمان اداری دانشکده علوم پزشکی امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود. هزینه‌ی شرکت در کارگاه ده هزار تومان است. با توجه به محدودیت مخاطبین افراد تا تاریخ یکشنبه هشتم، شهریورماه فرصت دارند برای حضور در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید با شماره ۰۹۱۷۱۸۰۷۵۹۹ تماس بگیرید و یا به وب‌سایت شورای اسلامی شهر گراش به آدرس  www.shoragerash.com مراجعه کنید.

karga. amozeshi

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top