بستن

این بار خیرین پارک می‌سازند

گریشنا: در آخرین روز از هفته‌ی دولت، کلنگ پروژه‌ی پارک مسلمانی در شهرک فرهنگیان و کلنگ پروژه‌ی بلوار شهدا به زمین زده شد و همچنین مراسم افتتاح بلوار الله‌قلی‌خان مقتدری و بهره‌برداری از پروژه‌ی روشنایی این بلوار و بلوار خدیجه کبری (س) نیز در این روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ پارک مسلمانی در مساحت شش هزار و صد و چهل‌ و چهار متر مربع در شهرک فرهنگیان ساخته می‌شود. مسلمانی، خیر گراشی، مبلغ پانصد میلیون تومان برای ساخت این پارک محلی هزینه خواهد کرد. در این پارک، خانه‌ی شورای محلی، نمازخانه و سرویس بهداشتی احداث می‌شود. عبدالرضا هرمزی از اعضای شورای شهر گراش در مراسم کلنگ‌زنی پارک مسلمانی گفت: «هدف از احداث پارک مسلمانی در شهرک فرهنگیان، تمرکززدایی است تا با احداث امکاناتی چون پارک‌های محله‌ای، مراکز خرید و … در شهرک‌ها و حاشیه‌‌های شهر، مانع از ایجاد ترافیک در مرکز شهر شویم و به سمتی حرکت کنیم که خیرین در زمینه‌ی شهرسازی و تامین امکانات رفاهی نیز با ما همکاری داشته باشند.»

در همین راستا، امشب، هشتم شهریورماه، مراسم افتتاح پارک محبی نیز برگزار می‌شود.

mosalmani

بلوار الله‌قلی‌خان مقتدری به طول هشت‌صد و عرض دوازده متر، امروز با حضور فرماندار و روسای ادارات افتتاح شد. برای هشتصد متر مربع آسفالت و زیر‌سازی این بلوار، صد و هفتاد میلیون تومان و برای آسفالت بلوار خدیجه‌ کبری (س) به مساحت هشت هزار متر مربع، دویست و پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

در قسمت روشنایی دو بلوار الله‌قلی‌خان و خدیجه‌کبری (س) شهرداری و اداره‌ی برق با هم مشارکت داشته‌اند. احداث هفتصد و هفتاد متر شبکه روشنایی با پایه‌ی فلزی، هشتاد میلیون تومان هزینه در برداشته است که چهل‌ و پنج میلیون آن از محل اعتبارات شهرداری و سی و پنج میلیون آن از محل اعتبارات اداره‌ی برق تامین شده است. همچنین برای احداث هشت‌صد متر شبکه فشار متوسط و چهار دستگاه پست توزیع دویست کاوا در خیابان تمیز، خیابان شهید وقارفرد، بلوار فلسطین و شهرک آزادگان، هزار و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی اداره‌ی برق پرداخت شده است.

moghtaderi

در آخرین برنامه، کلنگ احداث بلوار شهدا به طول هشتصد متر، شامل جدول‌گذاری دو طرف، پنج متر رفوژ وسط بلوار، زیر‌سازی و آسفالت، با هزینه‌ی بالغ بر یک میلیارد ریال به زمین زده شد. این بلوار تا انتهای دانشکده‌ی علوم قرآنی ادامه دارد و هدیش‌گستر کارزین، پیمانکاری این بلوار را برعهده گرفته است.

shohada

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

7 نظر

  1. شهرداری خیال نداره به پارک مسکن مهر رسیدگی کنه؟ آیا مردم این شهرک۸۰۸واحدی نباید برای تفریح فرزندانشان یک پارک زیبا داشته باشند؟

    1. خانم یا آقای سورنا
      اولا ادب رو یاد بگیرین
      ثانیا همه مثل شما مرفه بی درد نیستن که بخوان قواره های زمین رو تو همه جا تصرف کن وبعدش با قیمت گزاف بفروشین به بدبخت بیچاره ها
      ثالثا کس دیگه ای میخاد بسازه شما چرا تب میکنی
      واسه خیلیها این ۱۵ میلیون سرمایه یه عمر کارکردشونه….خوبه کمی آآآآآآدم منطقی باشه

  2. اینم بگم جقدر بیچاره هستیم ما گراشیها که خیلى ادعا داریم چهار تا دلال که همشهرى خودمون هستن میان خونه مهر رو که ارزش رو بردن بالا خرید فروش مى کنند قیمتش بردن بین ۲۰۰و ١۵٠میلیون ، جند تا مثل غیر گراشى که چند سال ساکن کراش بودن مسکن مهر رو با هزینه ۱۰میلیون تومان صاحب شدن ، حالا که براورد کردن که گراش مسکن مهر قیمت تا ۲۰۰میلیون تومان خرید و فروش میشه اینا هم از وقت بهترین بهره رو مى برن خونه مهر رو با این قیمت مى فروشن و برمى گردن شهر خودشون یعنى رشت یا جاى دیکه کشور ، و خونه اى که مسکن مهر اونجا ۵۰ میایون بیشتر نى مى گیرن و با قى مانده اونم سرمایه خود مى کنند یکى از این همه نفر غیر گراشى که اینکار کردن … ، همه این باعث شده که این خونه مسکن مهر و زمین گیرون بشه این دلال هاى گراشى است که خدا لعنت کنه ،

  3. خانم یا آقای سورنا
    بنظر شما حق داشتن مکان های تفریحی وغیره به قیمت و اندازه خونه بستگی داره؟ واقعا واسه طرز تفکرتون متاسفم! مطمئن باشید اگه اونایی که تو این خونه های صدمتری زندگی میکنن اگه داشتن میرفتن بهترین جای شهر خونه میخریدن یا میساختن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top