بستن

اعلام نتایج کنکور ارشد / گراشی‌ها مسافر تهران و شیراز

گریشنا: نتایج نهایی آزمون ناپیوسته کارشناسی ارشد، روز دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ اعلام شد. این دومین سری از نتایج آزمون‌های ورودی سازمان سنجش است که پس از نتایج آزمون دکتری منتشر شده است. (خبر نتایج داوطلبان گراشی در آزمون دکتری را اینجا بخوانید) به دلیل پراکندگی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف کشور، نتایج دانشجویان گراشی صرفا از طریق شنیده‌ها و شبکه‌های مجازی یافت می‌شود. بیشتر دانشجویان فوق‌لیسانس، امسال به دانشگاه‌های تهران می‌روند.

اگر شما هم از نتایج دانشجویان گراشی اطلاع یافتید، برای درج در خبر، آن‌ها در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

تهران، مقصد دانشجوهای دولتی

حسین امانی، فرزند امان‌الله، امسال برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته هوافضا به دانشگاه تهران می‌رود. امانی ورودی ۱۳۸۸ کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه زاهدان بود و پس از یک سال تحصیل در زاهدان، به دانشگاه شیراز منتقل شد.

محمد مهرابی نیز که ترم گذشته کارشناسی خود را در رشته تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان به پایان رسانده، از اول مهر برای تحصیل به دانشگاه تهران خواهد رفت. او که فرزند حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای اسلامی شهر گراش است، در گرایش رفتار حرکتی رشته تربیت بدنی پذیرفته شده است.

رضیه هاشمی دیگر دانشجوی گراشی است که برای تحصیل به تهران می‌رود. او امسال در مقطع کارشناسی ارشد الهیات دانشگاه شاهد پذیرفته شده است.

همچنین مهدی شکاری در رشته عمران گرایش ژئوتکنیک دانشگاه صنعتی شیراز پذیرفته شده است. شکاری مدرک کارشناسی مدیریت پروژه خود را از دانشگاه پیام‌نور اوز اخذ کرده و سال پیش فارغ التحصیل شده است.

مسلم محسنی‌فرد نیز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد گیاهان دارویی به دانشگاه شیراز خواهد رفت.

سعید فیروزی که کارشناسی عمران خود را از دانشگاه یزد گرفته است، برای تحصیل در رشته مهندسی زلزله به دانشگاه صنعتی شیراز خواهد رفت. همچنین ‌‌علی نام‌آور برای تحیل در رشته مهندسی برق به دانشگاه صنعتی شیراز می‌رود.

یوسف دستیار نیز در رشته مهندسی شیمی پذیرفته شده و به دو سال آینده را در دانشگاه شیراز خواهد گذراند.زینب روستاییان، دیگر گراشی است که برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی به واحد بین‌الملل دانشگاه تهران در کیش می‌رود.

محمدکاظم کمالی برای تحصیل در رشته پترولوژی به دانشگاه بندرعباس خواهد رفت.

 

uni

دانشگاه غیرانتفاعی دومین مقصد گراشی‌ها

حسن جبرالدینی در رشته تربیت بدنی گرایش مدیریت رسانه‌های ورزشی دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ تهران پذیرفته شده است. جبرالدینی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد شیراز اخذ کرده است.

امیرحسین رحیمی نیز امسال در مقطع کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان در دانشگاه غیر انتفاعی اصفهان پذیرفته شده است.

مریم خیل‌تاش نیز در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم و تحقیقات شیراز و همچنین رشته مدیریت و برنامه‌ریزی تهران پذیرفته شده است.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

13 نظر

  1. موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد رو به همه عزیزان تبریک میگم. بعد از فارغ التحصیلی، موفقیت در کسب موقعیت شغلی مناسب و همچنین پیدا کردن شریک زندگی خوب براتون آرزو میکنم. وضع اشتغال جوونها و ازدواج های ناموفق دختر و پسرها خیلی نگران کننده تر از وضع تحصیلی شده! خدا خودش رحم کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top