بستن

برد خانگی نوجوانان هلال‌احمر

گریشنا: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس، تیم فوتبال هلال‌احمر با نتیجه‌ی سه بر یک تیم توکلی داراب را شکست داد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ هلال‌احمر پس از شکست در هفته نخست مقابل صفاشهر و کسب یک تساوی در برابر تیم وصال شیراز، وضعیت مناسبی در جدول نداشت. این تیم برای اثبات توانایی‌های خود و رسیدن به بالای جدول، چشم به هر سه امتیاز این دیدار خانگی داشت.
هلال‌احمر در میزبانی از تیم توکلی داراب در حالی که از حمایت تماشاچیان خود بهره می‌برد، از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و برتری خود را به حریف دارابی دیکته کرد. فرزاد پورشمسی در دقیقه بیست با فرار زیبایی در عمق حریف از پاس دیدنی کامیاب نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای گل اول هلال احمر را به ثمر رساند. پس از این گل باز هم گراشی‌ها بودند که موقعیت‌های مناسبی را خلق کردند. بازی هنرمندانه و تماشایی ابراهیم کامیاب کاپیتان شایسته و خلاق هلال احمر باعث شد در دقیقه ۳۳ روی کار تیمی بسیار زیبا، گل دوم تیم‌اش را به ثمر برساند. پس از این گل، باز هم هلال احمری‌ها به حملات خود افزودند که حاصل آن گرفتن پنالتی از حریف بود.

helal ahmar3
ابراهیم کامیاب در دقیقه ۳۸، از روی نقطه پنالتی فاصله گل‌های تیم‌اش را به عدد سه رساند تا نیمه اول با همان نتیجه سه بر صفر به پایان رسد. دارابی‌ها که نیمه دوم را با دو تغییر آعاز نمودند، خیلی زود و در حین غافلگیری مدافعان هلال احمر توسط یونس شیدایی به گل رسیدند تا بازی جذاب‌تر دنبال شود. پس از این گل بازی متعادل شد و دو تیم حملاتی را بر روی دروازه همدیگر به وجود آوردند.

هر چه به اواخر بازی نزدیک‌تر می‌شدیم، فشارهای تیم داراب بیشتر و بیشتر می‌شد که در دو صحنه جواد غفاری دروازه‌بان هلال احمر به تنهایی منجی دروازه تیم‌اش شد تا علی‌رغم این که مهاجمان هلال احمر می‌توانستند اختلاف گل‌های خود را بیشتر کنند در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع نماینده گراش پایان پذیرد.

با این برد هلال احمر ۴ امتیازی شد و خود را به بالای جدول نزدیک نمود.

جواد غفاری، محمدعلی کرباسی، عباس اسماعیلی، آرمین جمالی، ابراهیم کامیاب، حسین کشاورز، منصور سروش (۶۵ سیدیحیی مجلسی)، مهدی محمدی، مهدی مهیایی (۸۵ امیرحسین رحمانیان)، امیرحسین فتحی و فرزاد پورشمسی در این رقابت برای تیم هلال‌احمر به میدان رفتند. ابوالحسن غلامی، سیدجواد موسوی، احمدرضا محمودی و علی‌رضا شادی به سرپرستی حجت عابدی، کادر فنی را تشکیل می‌دادند. قاسم فرسوده نیز مدیر عامل تیم هلال‌احمر است.

نوجوانات هلال احمر در هفته بعد با سرخ‌پوشان فیروزآباد به مصاف هم خواهند رفت.
حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال هلال احمر پس از پایان بازی گفت: «خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب نماییم و شرمنده هواداران نشدیم.» وی در ادامه اظهار داشت: «پس از بازی با وصال شیراز که تیم‌مان یک سر و گردن بالاتر از حریف شیرازی‌اش بود، بچه‌ها به مرز خودباوری رسیدند و علی‌رغم این که توکلی داراب یک تیم منسجم و منظم بود توانستیم با قاطعیت پیروز این میدان شویم.»

عابدی در پایان از مسوولین خواست: «با توجه به حضور همه رده‌های هلال احمر در مسابقات استان و کشور، از این تیم حمایت کنند تا با وجود هزینه‌های سنگین و مشکلات فراوان باز هم بتوانیم خود را به عنوان مدعی اصلی کسب جام معرفی نماییم.»

helal ahmar11

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top