بستن

دیدنی‌های روشنای علم۲: عکس، پاورپوینت و دریم‌دریم

گریشنا: همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۴ با نام روشنای علم ۲، ساعتی بعد از اعلام نتایج کنکور ۱۷ شهریور در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

یادگار آخرین روزهای دانش‌آموزی

گزارش همایش امسال را به شکل دیگری در گریشنا دنبال کنید. اول به سراغ عکس‌های سعید سرخی از این همایش می‌رویم. عکس‌هایی از سخنرانی دکتر مهرابی، صندلی داغ، اجرای موسیقی و در نهایت تقدیر از برگزیدگان کنکور. بعد از همایش هم بازار عکس یادگاری داغ بود. عکس‌هایی که خداحافظی با دنیای دانش‌آموزی هم بود.

13940617 Konkoor (42)

 

سختی یا رفاه چه میزان؟

بخش علمی همایش امسال بر دوش دکتر امیرحمزه مهرابی رییس دانشگاه علمی-کاربردی استان قم بود. دکتر مهرابی به دنبال پاسخ این سوال بود که برای موفقیت فرزندان شرایط سخت مفیدتر است یا شرایطی که همه امکانات آماده و فراهم باشد. پاورپوینت دکتر مهرابی را می‌توانید مطالعه کنید: سختی یا رفاه
Refa

پایانی بر درین درین

پیش از این در گزارشی در گریشنا با سازندگان درین درین گراشی آشنا شده بودیم. در این همایش دوبلورهای گراشی به سراغ سختی‌های برگزاری همایش و نتایج کنکور رفته بودند. آن‌ها با نوشتن «منتظر قسمت بعدی نباشید» در انتهای ویدیو در واقع با این کار خداحافظی کردند. اما باید منتظر بازگشت دوباره آن‌ها بود.

برگزیدگان کنکور ۹۴

در بخش اهدای جوایزی بر رتبه‌های زیر هزار سیصد هزار تومان و به بقیه ۱۰۰ هزار تومان هدیه داده شد. برگزیدگان امسال لوح تقدیرهای برگزیدگان را محمدهاشم درویشی مدیر آموزش و پرورش گراش امضا کرده بود. اعضای کتابخانه آبشار هم لوح تقدیری از رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گراش دریافت کردند.
برگزیدگان کنکور را با آهنگی از گروه کاکو باند با نام «رقص در آتش» مرور می‌کنیم:

برگزارکنندگان

برگزاری همایش روشنای علم ۲ را گروهی از جوانان با مدیریت مجید محبی و مجتبی اسدی بر عهده گرفته بودند. خوب است مروری هم بر نام آن‌ها داشته باشیم:

RoshanayElm2 (1)

RoshanayElm2 (2)

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top