بستن

در پیگیری یک کامنت، فرماندار به خانه‌ی شهروند معلول رفت

گریشنا: چهار سال قبل، غلامعباس غفاری به دلیل بیماری ژنتیکی ضعف عضلانی دیگر نتوانست به روی پای خودش بایستد. در طول این مدت او با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد که برای رفع آن به کمک و همکاری مسئولین شهرستان نیاز داشت.
طی تماس تلفنی که با او داشتیم او می‌گوید: «با درخواست‌های مکرری که برای دیدار مسئولین در جامعه‌های مجازی و سایت‌های خبری شهر داشتم، چهارشنبه‌ی هفته‌ی قبل از طرف فرمانداری با من تماس گرفتند و گفتند امروز، بیست‌ و نهم شهریور این دیدار محقق می‌شود. امروز ساعت ۱۰:۳۰ فرماندار و رئیس اداره‌ی بهزیستی به منزل ما آمدند تا علاوه بر دیدار دوستانه، فرصتی پیش بیاید تا گپ‌ و گفت‌وگویی هم از مشکلات جامعه معلولین شهرستان با هم داشته باشیم.»
غفاری گفت در این دیدار صحبت‌هایش را این‌گونه شروع کرده است: «چهار سال قبل، زمانی که بیماری‌ام هنوز تشدید نشده بود، در رشته‌ی کامپیوتر در دانشگاه ادامه تحصیل می‌دادم که روزی به دلیل ضعف عضلانی از روی پله خانه افتادم و یکی از مهره‌های کمرم شکست. دکتر‌ها گفتند به دلیل ضعف عضلانی نمی‌توانند عملم کنند و از آن موقع تا به حال برای راه رفتن دچار مشکل هستم. هزینه‌ی بالای فیزیوتراپی، همکاری اداره‌ی بهزیستی برای تهیه‌ی ویلچر برقی و ثبت‌نام برای مسکن معلولین و رسیدگی بیشتر اداره بهزیستی به مشکلات معلولین شهر درخواست‌هایی بود که از مسئولین داشتم. فرماندار و رئیس اداره‌ی بهزیستی نیز بعد از دلداری و امیدوار کردنم به آینده و سازگار شدنم با شرایط پیش آمده، در مورد حل مشکلاتم قول مساعد دادند.»
فرماندار در این دیدار بیان می‌کند: «تحقق نیازهای جامعه معلولین وظیفه همه دستگاه‌هاست تا با تعامل با یکدیگر به این قشر خدمات‌رسانی کنند. حقوق معلولان باید مورد توجه قرار گیرد و معلولین به جز معلولیت نباید دغدغه دیگری داشته باشند.»
در این دیدار صمیمی روند خدمات‌رسانی اداره بهزیستی نیز مورد بررسی قرار گرفت.
ghafari2

8 نظر

  1. سلام من درک میکنم این وضعیت را….منم اول زندگی ی بچه دارم ب دلیل اشتباه پزشکی دجار فلج مغزیcp شده هزینه هنگفت داروها نایاب عدم حمایت مکان های سازمانهای موظف ب هر دلیل یا کمبود بوجه یا شامل نشدن هزینه….وغیره….خدا ب داد دلمون برسه و خدا صبرمون بده….

  2. تیتر مطلب از خود مطلب جالبتره. مگه مسوولیین به مطالب و تذکراتی که بهشون میشه توجه هم میکنن؟؟ جل الخالق!!!
    ولی کار خوبی کردن و خوبتر اینه که همیشه فیس تو فیس مشکلات مردم رو لمس کنن

  3. بخدا خیلی ناراحت شدم، ایشاالله خدا شفاش بده، انشاالله خدا همه بیماران رو شفا بده.
    دعا کنیم که هر کی هر حاجتی داره حاجتش رو مستجاب کنه.
    از جناب فرماندار و ریس اداره بهزیستی هم بخاطر اینکار تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top