بستن

برنامه‌های هفته دفاع مقدس: از روز رژه تا شبی با شهدا

گریشنا: هفته‌ی دفاع مقدس از سی‌ و یکم شهریورماه با انجام رژه‌ی اعضای کانون و پایگاه‌های ناحیه مقاومت سپاه بسیج گراش آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گریشنا، سه‌شنبه هفته‌ی جاری ساعت ۱۵، بسیجیان زیر نظر ناحیه‌ی مقاومت سپاه و با همکاری حوزه‌ی شهید بهادری در محل گلزار شهدا رژه می‌روند. اجرای ورزش باستانی در گلزار شهدا در ساعت ۱۵ و ارائه خدمات فرانشیز رایگان در ساعت ۱۹ در بیمارستان امیر‌المومنین علی (ع) و همچنین برگزاری یادواره‌ی شهدا در ساعت ۱۹:۳۰ در پایگاه فاطمه‌ الزهرا (س) از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز انجام می‌شود.

«روحانیت علم و دانش‌پژوهی سربازان»، شعار روز چهارشنبه، یکم مهرماه در هفته‌ی دفاع مقدس است. افتتاح مدرسه شهید رضا سلیمان ابهری و مدرسه دخترانه ایران و قربانی در ساعت هفت صبح این روز در مدسه‌ی سیدالشهدا (ع) انجام خواهد شد و نشست خبری هیات منتظران موعود در ساعت ۲۰ در مسجد امام سجاد (ع) برگزار می‌شود.

کوهپیمایی عمومی در ساعت شش، اعزام تیم پزشکی و ارائه خدمات رایگان به روستای کنار زیارت در ساعت هشت، مسابقه چهار جانبه فوتبال و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در ساعت نه، از برنامه‌های صبحگاهی دوم مهرماه در هفته دفاع مقدس است. مسابقات والیبال نشسته، گرامی‌داشت پدران و مادران آسمانی، و رژه‌ی موتوری از جلوی آموزش و پرورش در ساعت چهار عصر برگزار می‌شود. گردهم‌آیی بزرگ رزمندگان دفاع مقدس با عنوان شب خاطره در حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل (ع) در ساعت ۹ شب زیر نظر پایگاه امام حسین (ع) انجام خواهد شد.

Defah moghadasSC08519
چهارمین روز هفته دفاع مقدس با شعار «معنویت، زنان، خانواده و سلامت» روز جمعه ساعت شش با پیاده‌روی خانوادگی از محل تکیه‌ی شهدا شروع می‌شود.
مسابقه‌ی بومی محلی طناب‌کشی در ساعت هشت صبح، همایش اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدای زن (شهیده طیبه واعظی)، رژه موتوری، مسابقه اسب‌سواری، مسابقه تیر‌اندازی و مسابقه شنای بانوان از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز در نظر گرفته شده است.

در پنجمین روز هفته، ساعت هشت، صبحگاه مشترک در پایگاه امام حسین (ع) برگزار می‌شود. افتتاح مسجد دانش‌آموزی ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد امام زین‌العابدین (ع) و اردوی یک روزه‌ی طرح صالحین در بخش ارد در ساعت ۱۶ از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز برگزار می‌شود.

یک‌شنبه، پنجم مهرماه، پایگاه سیدالشهدا (ع) برنامه‌ی نشست روشنگری را ساعت ۲۱ در مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار می‌کند. ساعت ۲۰ همین شب در فداغ، خلیلی و محمد زینا، آحاد مردم با پخش فیلم، کلیپ و مستند دوران مقدس در گلزار شهدا، گرد هم می‌آیند. برنامه شبی با شهدا در دانشکده علوم پزشکی، مسابقه تنیس، همایش ژیمناستیک‌کاران نونهال، مسابقه ورزش محلی در سالن شهید مشتاقی و همچنین دعوت از پایگاه انتقال خون جهت برنامه اهدا خون در لیست برنامه‌هایی قرار دارد که برای این روز پیش‌بینی شده است.

محفل انس با شهدا در ساعت ۱۹:۳۰ توسط پایگاه امام خمینی (ره) و پایگاه شهید علی‌پور ارد در حسینیه‌ی خامس آل عبا برگزار می‌شود. نشست روشنگری در فداغ و همایش امر به معروف در موسسه‌ی قمر بنی‌هاشم (ع) نیز در همین روز انجام خواهد شد.

برای آخرین روز هفته دفاع مقدس، دو برنامه‌ی آموزش تخصصی باز و بسته کردن سلاح ساعت ۱۹ در حوزه حضرت زهرا (س) و سرکشی از خانواده معزز شهدای بهداشت و درمان، ساعت هشت، توسط بهداری ناحیه ارد در نظر گرفته شده است.

defahe moghdasC08488

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top