بستن

مدیران آموزش و پرورش به دیدار پلیس رفتند

گریشنا: مدیر آموزش و پرورش به همراه معاون پرورشی و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان، هفته‌ی ناجا را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش؛ در این دیدار صمیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته‌ی ناجا بر تعامل بیش‌ازپیش بین آموزش و پرورش و فرماندهی نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: «امیدواریم با کمک پلیس، قانون‌مداری و احترام به قانون و مقررات را در بین دانش‌آموزان و جامعه نهادینه کنیم.»
سپس سرهنگ بابائی از همکاری‌های مدیریت آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد و افزود: «اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش دانش‌آموزان وظیفه خطیری است که آموزش و پرورش عهده‌دار آن است و با تعامل بین پلیس و آموزش و پرورش می‌توان بر فرهنگ جامعه تاثیر گذاشت و جامعه‌ای قانون‌مند داشت.»
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در ادامه گفت: «نقش‌آفرینی و توجه آموزش و پرورش به مقوله امنیت پایدار، ناهنجاری‌های اجتماعی را به شدت کاهش می‌دهد.»
وی همکاری پلیس و آموزش و پرورش را بهترین ابزار برای پیش‌گیری از جرایم خواند و تصریح کرد: «هر دانش‌آموز می‌تواند نقش یک پلیس را بازی کند و امنیت و آرامش را به خانواده خود هدیه کند.»

dedar4

 

4 نظر

  1. بهتر نیست به جای این دیدو بازدیدها و گرفتن عکس یادگری، آقای درویشی به فکر کمبود معلم در کلاسهای درس باشند. فرزندم هنوز معلم ندارد.

  2. سلام همشهری کی حاضره بیاد بیغوله به ارث مانده از مدیریت پلیسی گذشته تحویل بگیرد اونکه میگفتن میاد پستهای بالاتر ی چون فرمانداری بهش دادن نرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top