بستن

چهار جوان به جمع داوران گراش پیوستند

گریشنا: علی آشفته، حسن خداداد‌نژاد، علی ساکنی و هادی افشار از داوران جوان و آینده‌دار فوتبال گراش با شرکت در یک دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال در خور لارستان، مدرک درجه سه داوری می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی کمیته‌ی داوران شهرستان گراش؛ این چهار داور جوان گراش با حضور در این دوره به میزبانی هیات فوتبال خور لارستان، موفق به اخذ مدرک درجه سه داوری خواهند شد.

این دوره با حضور سی داور از منطقه لارستان، گراش و خنج به مدت پنج روز از تاریخ دوازدهم تا هفدهم مهر زیر نظر استاد ناصر صناعی برگزار شد و در روز پایانی از شرکت‌کنندگان تست کتبی و بدنی به عمل آمد که گراشی‌ها تست را با موفقیت پشت سر گذاشتند و باید منتظر نمره‌ی کتبی بمانند.
در مراسم اختتامیه، آقای مهرپیشه رئیس کمیته‌ی داوران و سالک‌نژاد دبیر این کمیته به همراه حسین‌پور رییس کمیته‌ی داوران گراش حضور داشتند. مجید افشار، عبدالی و عابد هم با حضور یافتن در روز پایانی باعث دلگرمی داوران گراشی شدند.
با اخذ مدرک داوری، این افراد می‌توانند در رده‌های پایه‌ی استان قضاوت نمایند. کمیته‌ی داوران شهرستان گراش به این چهار داور که با وجود مشکلات فراوان باز هم در کلاس شرکت نمودند کمال تشکر و قدردانی دارد.

davar

2 نظر

  1. بنده هم به نوبه خودم این موفقیت را خدمت آقایان علی آشفته،حسن خدادادنژاد،علی ساکنی و هادی افشار تبریک میگم
    و امیدوارم داوران جوانی که تا کنون موفق به اخذ مدرک داوری نشده اند خود را آماده سازند تا در کلاس پیش رو که در اوز برگزار خواهد شد شرکت نمایند

  2. ان شاالله مدرکشون رو بگیرن و با قضاوت خوب کارشون رو ادامه بدن.
    در ضمن به فکر مدرک درجه B وA باشید.البته بایستى حمایت بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top