بستن

جوانان اتحاد بر سکوی قهرمانی دسته اول فارس

گریشنا: تیم فوتبال جوانان اتحاد با قهرمانی در آباده مقام اول لیگ دسته اول فوتبال جوانان فارس را به دست آورد.

به گزارش باشگاه اتحاد گراش لیگ فوتبال دسته یک استان فارس با حضور چهار تیم به صورت مجتمع  برگزار شد. شهرستان آباده از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه میزبان تیم‌های استقلال معدن نسوز آباده، شهید چمران لارستان، اتحاد گراش و آریانا سپیدان بود.

اتحاد گراش ۲ – شهید چمران لار ۱

در بازی اول تیم فوتبال اتحاد توانست با دو گل زیبای سعید آذرکیش تیم شهید چمران قهرمان جوانان لار را شکست دهد. این پیروزی گامی بلندی به سوی قهرمانی بازی‌ها بود. اتحاد ابتدا در دقیقه ۲۴ از حریف عقب افتاد اما در دقایق ۲۶ و ۵۳ با جبران گل‌های خورده پیروز بازی شد.

اتحاد گراش ۱- استقلال معدن نسوز آباده صفر

در بازی دوم نماینده‌ی گراش در برابر میزبان و  هوادران پرشور آن کار سختی را در پیش داشت. میزبان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفت و با چند حمله خطرهایی را بر روی دروازه‌ی اتحاد به وجود آورد که احمدرضا جمالی دروازه‌بان اتحاد توانست در برابر این حملات مقاومت کند. نیمه‌ی اول توپ بیشتر در میانه‌ی میدان بود. در نیمه‌ی دوم  حملات پر دامنه‌ی اتحاد آغاز شد و سرانجام در دقیقه  ۷۰ پاس استثنایی سجاد عالی‌پور و گل حمید پزشک نیمکت اتحاد را غرق شادی کرد.

در ادامه، حملات و تغییر سیستم تیم آباده نتیجه بخش نبود و این تیم اتحاد بود که ضمن کسب سه امتیاز، صعود خود را به مرحله‌ی بعد قطعی کرد.

بازی سوم اتحاد صفر- آریانا سپیدان صفر

با توجه به قطعی شدن صعود تیم اتحاد به لیگ برتر استان، در این بازی کادر فنی اتحاد به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن را پیدا کرده بودند میدان داد. در این بازی اتحاد حملات زیادی روی دروازه‌ی حریف داشت اما گلی به ثمر نرسید. داور گل محمد عظیمی که به اعتقاد کادر فنی اتحاد سالم بود را آفساید اعلام کرد تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

با این برد تیم فوتبال اتحاد گراش با ۷ امتیاز و بدون باخت قهرمان لیگ دسته‌ی یک استان فارس شد و به لیگ برتر صعود کرد. در حال حاضر تیم هلال‌احمر گراش در لیگ برتر جوانان فارس حضور دارد.

غلامی سرپرست تیم اتحاد  از مجید افشار، احسان جوکار، علیرضا عظیمی و جعفر شبانی مربیان و سرپرستان تیم‌های گراش جوان، شهدا و استقلال به خاطر کمک و مساعدت و در اختیار گذاشتن بازیکن کمکی تشکر و قدردانی کرد.

Etehad Javan 94

Ettehad Javan 94-2

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

4 نظر

  1. تبریک میگم به بازیکنان و دست اندرکاران تیم خوب و محبوب اتحاد و همچنین خسته نباشید جانانه به آقای احمد غلامی که بدون هیچ چشمداشتی داره راهش رو به بهترین شکل ادامه میده.
    از مسولین ورزش و جوانان شهرستان خواهشمندم که تیم اتحاد رو هم مورد حمایت خود قرار دهند تا نماینده موفقی برای شهرمان باشد

  2. از تمامی کسانی که ما را برای رسیدن به این مهم یاری کردند تشکر وقدر دانی میکنم”مخصوصا از باشگاهای گراش جوان،شهدا و استقلال.
    وخسته نباشید جانانه خدمت خود بازیکنان باشگاه اتحاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top