بستن

قهرمانی مقتدرانه «شهدا» در فوتسال گراش

گریشنا: تیم فوتسال شهدا با قهرمانی در رقابت‌های فوتسال گراش آماده‌ی حضور در رقابت‌های استانی می‌شود.

به گزارش کمیته‌ی فوتسال هیات فوتبال گراش تیم فوتسال شهدا با هفت برد و ۲۱ امتیاز قهرمان رقابت‌های فوتسال بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس شد. این رقابت‌ها شنبه ۱۱ مهرماه به پایان رسید.

در هفته‌ی پایانی بازی‌ها ابتدا شاهین ۶-۱ شهیدان حسن‌زاده را شکست داد تا با ۱۵ امتیاز روی سکوی دوم قرار بگیرد. شهدا یک هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمانی خود را قطعی کرده بود در بازی آخر نیز مقتدرانه ظاهر شد و گراش جوان را چهار بر دو شکست داد.

در رقابت ته جدولی‌ها استقلال سه بر صفر انقلاب را شکست داد . به این ترتیب استقلال هفتم و انقلاب هشتم شد. در آخرین بازی این رقابت‌ها اتحاد و پرسپولیس‌نوین ۱۲ امتیازی برابر هم قرار گرفتند که اتحاد با برد ۸ بر ۲ برابر پرسپولس نوین مقام سوم را به دست آورد.

در جدول نهایی شهدا با ۲۱ امتیاز و تفاضل ۳۱+ قهرمان شد؛ شاهین ۱۵ امتیاز و تفاضل ۲۸+ را به دست آورد و اتحاد با ۱۵ امتیاز و تفاضل ۱۳+ سوم شد. پرسپولیس نوین، گراش جوان، شهیدان حسن‌زاده، استقلال و انقلاب رده‌های چهارم تا هشتم را به دست آوردند.

 

به گزارش کمیته‌ی فوتسال در ۲۸ بازی انجام شده ۱۸۵ گل به ثمر رسید. تماشاگران در هر بازی به طور متوسط ۶.۶ گل دیدند. داوران در این رقابت‌ها از ۳۴ کارت زرد  ۱۱ کارت قرمز استفاده کردند. کاپ اخلاق به تیم شهیدان حسن‌زاده رسید. شاهین با ۴۶ گل زده عنوان بهترین خط حمله و شهدا با ۱۲ گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را به دست آوردند.

در بخش بازیکنان برتر محمدجواد آذرآیین بازیکن تیم شاهین با ۲۰ گل آقای گل این رقابت‌ها شد. حمید عالی‌پور از شهدا عنوان فنی‌ترین بازیکن و محمدامین اکبری دروزاه‌بان شهدا عنوان بهترین دروازه‌بان را به دست آوردند.

Shohada

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top