بستن

دو نونهال پینگ‌پنگ گراش راهی مسابقات کشوری می‌شوند

گریشنا:محمد‌حسن سبزواری و امیر‌رضا جمالی دو تنیسور نونهال گراشی با موفقیت در رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر تنیس روی میز نونهالان پسر استان فارس به رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر نونهالان کشور راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر تنیس روی میز نونهالان پسر استان فارس، با حضور سی‌وچهار بازیکن به میزبانی شهرستان گراش و در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی برگزار شد. محمدحسن سبزواری و امیررضا جمالی از گراش به ترتیب موفق شدند در این رقابت‌‌ها مقام دوم و سوم را به دست بیاورند.

در مسابقات آزاد بیست‌ونه بازیکن به صورت دو حذفی به رقابت پرداختند که در پایان امیررضا یزدان‌فر و محمدجواد ملک‌زاده هردو از داراب و امیررضا جمالی از گراش به دسته برتر راه یافتند.
در مسابقات دسته برتر این سه نفر به اضافه پرهام فهام،محمدرضا رئیسی، امیررضا سعیدی، احسان شریفی همگی از شیراز و محمد‌حسن سبزواری از گراش در یک جدول دوره‌ای هشت نفره رقابت کردند که پرهام فهام از شیراز توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و محمد‌حسن سبزواری و امیررضا جمالی هر دو از گراش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
امیررضا سعیدی(شیراز)، محمدجواد ملک‌زاده (داراب)،محمدرضا رئیسی (شیراز)، امیررضا یزدان‌فر(داراب) و احسان شریفی(شیراز) نیز به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم ایستادند.
مقام‌های اول تا پنجم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات ششم تا هشتم از دسته برتر سقوط کردند و محمد‌حسن سبزواری و امیررضا جمالی به رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر نونهالان کشور در قزوین راه یافتند.
مربی‌گری نونهالان گراش را عبدالهادی و حمیدرضا موغلی و حسین درویشی عهده‌دار بودند. برگزاری این رقابت‌ها را محمدرضا اسماعیل‌زاده از جهرم و مرتضی موغلی از گراش برعهده داشتند.

tnes

3 نظر

  1. به خانواده این دو عزیز و جامعه ورزش تبریک عرض میکنیم و به امید موفقیت آتی در مسابقات کشوری . جا دارد از رییس کوشا و خستگی ناپذیر تنیس روی میز گراش جناب آقای مهندس موغلی تشکر کرد ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top