بستن

خانه‌تکانی در ۵ هیات ورزشی: جوان‌ها بر صندلی ریاست

گریشنا: سید اسماعیل جواد‌پور، محسن نیکخو،حسن جبرالدینی، رسول عرب‌زاده و علی‌رضا دانشور به ترتیب به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک، دو و میدانی، بدمینتون و اتومبیل‌رانی و موتورسواری و کشتی انتخاب شدند. چهار نفر از روسای جدید هیات‌ها از دانش‌آموختگان تربیت‌‌بدنی هستند

به گزارش خبرنگار گریشنا: با حکمی از سوی عباسعلی توانا، رئیس هیئت ژیمناستیک استان فارس، سید اسماعیل جواد‌پور به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان گراش منصوب شد.

gavadpor

جواد‌پور علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی، مدرک درجه ۳ مربی‌گری و ژیمناستیک نیز دارد. او در حال حاضر مربی آمادگی جسمانی در شیراز و مربی طناب‌زنی و داور طناب‌زنی نیز است.
جوادپور، هدفش را از قبول این مسئولیت، ارتقاء هر چه بیشتر سطح  ورزش پایه‌ای و مادر ژیمناستیک در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت:«با لطف خدا اقداماتی در آینده صورت خواهد گرفت، که زمینه جذب و شرکت جوانان شهرستان  در این رشته و همچنین در مسابقات استانی، کشوری و … فراهم خواهد شد.»

nekgho

محسن نیکخو، متولد سال ۷۱ از شهرستان گراش نیز بر روی صندلی هیات دومیدانی نشست. او لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه آزاد لارستان دارد و داشتن مدرک مربیگری فوتبال درجه c، مدرک داوری تنیس روی میز درجه c، مربی‌گری تیم جوانان اتحاد و کسب مقام قهرمانی دسته اول فارس در کارنامه‌ی او به چشم می‌خورد.

نیکخو از همان روزهای اول انتصاب خود در هیئت برگزاری مسابقات دو و میدانی، فعالیتش را با رقابت‌های دو سرعت صد متر بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در روز دانش آموز آغاز کرد.
gabradeni
 حسن جبر‌الدینی، فرزند حعفر متولد گراش و بیست‌وهفت ساله است. او مسئولیت هیات بدمینتون شهرستان گراش را پذیرفت. جبر‌الدینی لیسانس تربیت بدنی خود را از دانشگاه شیراز دریافت کرده و دارای مدرک مربیگری فوتبال درجه d است.

کسب عنوان قهرمانی در فوتبال مدارس فداغ با تیم کنگریشه، داوری شنا، عضو هیئت اجرایی دومیدانی، مربیگری در تیم‌های نوجوانان مقاومت و بزرگسالان مقاومت و سرمربی‌گری تیم فوتبال مدارس منطقه در سالهای ۹۴-۹۳ در سوابق کاری او به چشم می‌آید.

arabzadeh3

رسول عرب زاده، متولد داراب و کارمند زندان لار نیز از هیجدهم آبان ماه به صورت رسمی  بر روی صندلی ریاست هیات ورزشی اتومبیلرانی و موتور سواری گراش نشست. جلسه‌ی معارفه‌ی او دیروز در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، با حضور دوستداران و علاقه‌مندان به ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری گراش برگزار شد.
در شروع جلسه حسن‌نژاد؛ رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان با اشاره به این موضوع که این هیات علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد به آن‌ها قول همکاری داد و همچنین وعده دادند قسمتی از ورزشگاه محبی را به پیست آسفالته اتومبیلرانی و موتور‌سواری اختصاص دهد.

عرب‌زاده نیز به تمامی علاقه‌مندان به این ورزش درخواست همکاری در جهت توسعه و پیشرفت این ورزش را در منطقه جنوب داد و نیز اعضا را به رعایت و التزام به قانون و مقررات تشویق کرد و در پایان نیز از زمین مجموعه محبی بازدید به عمل آمد.

arabzadeh

ریاست هیات کشتی به علی‌رضا دانشور سپرده شد. او کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزش و چندین مدرک مربی‌گری به خصوص در رشته کشتی دارد. دانشور، مدرس دانشگاه‌های پیام نور و دانشکده علوم پزشکی گراش است  و در کارنامه‌ی او کسب مقام قهرمانی کشوری نیز دیده می‌شود. او درحال حاضر در کلوپ جوانان امید فعالیت دارد. daneshvar

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

13 نظر

  1. الان که سالن های ورزشی همش پولی هست نه تربیت بدنی نه هیئت های ورزشی پول انچنانی دارن که بخوان فعالیت حرفه ای کنن،اونوقت این عزیزان چه جوری میخوان کار کنن،؟مخصوصاً رشته های سالنی

    1. با شناختی که من ازحاج احمد دارم در جذب پول از دولت و خیرین بسیار با تجربه اند ریاست سابق اداره خزانه خالی تحویل ایشان داده اند و حق با شماست منابع در امد زا را متاسفانه به بخش خصوصی واگذار کرده اند و وارث این مشکلات هستند

  2. آقاى محسن نیکخو،ریاست هیات دومیدانى برازنده شماست.
    امیدوارم در تمام مراحل آتى موفق و موید باشى

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top