بستن

گراش جوان جام صلح و دوستی اوز را به خانه برد

گریشنا: گراش جوان، قهرمان سومین دوره مسابقات جام صلح و دوستی به میزبانی اوز شد.

به گزارش مجید افشار؛ سومین دوره مسابقات صلح و دوستی با شرکت نه تیم آغاز شد که هر سه تیم شهر گراش به همراه تیم شهیدجعفریان کهنه، تیم‌هایی بودند که به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و درنهایت دو تیم از شهر گراش برگزارکننده فینال این رقابت‌ها شناخته شدند.

soleho dosti1

نه تیم شرکت‌کننده در این رقابت ها در دو گروه به رقابت پرداختند در گروه اول: ستاره آبی گراش،شاهین اوز، شهیدجعفریان کهنه، فتح اوز(مهاجرین) حضور داشتند و در گروه دوم ؛امید اوز، نفت اوز، پرسپولیس نوین گراش، کرمستج و گراش جوان به رقابت پرداختند.

از گروه اول تیم‌های ستاره آبی گراش و شهیدجعفریان کهنه و از گروه دوم گراش جوان و پرسپولیس نوین گراش، جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند.در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی تیم پرسپولیس نوین گراش با برتری دو بر یک در مقابل ستاره آبی گراش، خود را به عنوان اولین فینالیست این رقابت‌ها معرفی کرد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی تیم گراش جوان با ارائه یک بازی هماهنگ و هجومی توانست با نتیجه پرگل نه بر یک از سد تیم شهیدجعفریان کهنه بگذرد تا شاهد فینالی کاملاً گراشی در جام صلح و دوستی اوز باشیم.

ستاره آبی و شهید جعفریان کهنه مشترک سوم شدند و در دیدار پایانی روز پنجشنبه ساعت پانزده بین دو تیم گراش جوان و پرسپولیس نوین برگزار شد دو تیم در وقت‌های معمول با گل‌های سعید چترآبگون برای گراش جوان و اسدالله محمدی از رو نقطه پنالتی گل‌زنی کردند و بازی را به تساوی کشاندند.

بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد در وقت‌ اضافه ابتدا پرسپولیس نوین به گل رسید ولی گراش جوان از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد تا قهرمان مسابقات در ضربات پنالتی مشخص شود

در ضربات پنالتی برای گراش جوان محسن افشار، محمد خوشرو، محسن بیضایی، حمید حسن‌زاده و برای پرسپولیس نوین اسدالله محمدی، اسدالله حسین‌پور، ابراهیم فعلی گل‌زنی کردند تا در پایان گراش جوان، با نتیجه شش بر پنج قهرمان مسابقات شد.

در پایان مسابقات به تیم‌های دوم و مشترک سوم تندیس اهدا شد و به تیم قهرمان کاپ قهرمانی و سه میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.

محمدعلی افشار سرپرست تیم گراش جوان در پایان بازی ضمن تبریک به بازیکنان و کادرفنی و تماشاگران خون گرم گراش جوان که از شهرگراش آمده بودند و همچنین از دو تیم پرسپولیس نوین، رقیب خود در بازی فینال و دیگر تیم گراشی ستاره آبی که بازی‌های خوبی را ارائه کرده بودند تقدیر کرد.

او یک تشکر ویژه  نیز از هیات فوتبال اوز به خصوص میلاد پیشداد؛ مسئول هیات به دلیل برگزاری این دوره از مسابقات و شرایط مساعد ورزشگاه برای این برگزاری این رقابت‌ها  داشت.

حسین حسن‌زاده، مربی تیم گراش جوان هم از مدیرعامل تیم عبدالرضا افشار که این تیم را حمایت کرد و از تک تک بازیکنان که در این دوره از مسابقات با همدلی و تعصب مثال زدنی خود قهرمان مسابقات شدند تشکر کرد.

soleho dosti

 

5 نظر

  1. من هم به نوبه خودم قهرمانی گراش جوان و نایب قهرمانی پرسپولیس نوین و همچنین مقام سومی ستاره آبی در مسابقات جام صلح و دوستی اوز تبریک میگم و جا دارد از زحمات هیات فوتبال اوز و در راس آن میلاد پیشداد تقدیر و تشکر نمایم

  2. منم به تیم جوان و با استعداد پرسپولیس نوین خسته نباشید وتبریک امید وارم در آینده بیشتر از این تیم بشنویم امسال هم درمسابقات لیگ گراش خوش درخشیدن ما شا الله

  3. باسلام و خسته نباشید
    بنده هم به نوبه خود از تیم های گراش که دعوت هیئت فوتبال اوز را قبول کردند ودر سومین دوره مسابقات شرکت کردند تشکر می کنم و به تیم خوب ،جوان و یک دست گراش جوان ،کادر فنی و در راًس آن دوست و برادر عزیزم جناب آقای عبدالرضا افشار به خاطر قهرمانی این دوره از مسابقات تبریک عرض می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top