بستن

علی فخری با باغ آرزوها به صحنه بر می‌گردد

هفت‌برکه (گریشنا): علی فخری نمایش «باغ آرزوها» را در سالن سینمای گراش به روی صحنه می‌برد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش؛ نمایش باغ آرزوها به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی علی فخری پس از تایید هیات بازبین انجمن هنرهای نمایشی گراش، از دوم تا ششم آذرماه به مدت پنج شب در سینمای گراش به روی صحنه می‌رود.

عاطفه امین زاده، سارا آذربادگان و زهرا راستی سه بازیگر اصلی این نمایش هستند. باغ آرزوها نمایشی در یک پرده است و آرزوهای سه دختر را با فرم بازی در بازی روایت می‌کند.

علی فخری کارگردان این نمایش در سال‌های اخیر چند دوره سمت دبیر اجرایی جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش را بر عهده داشته است. در سابقه نمایشی او چندین نمایش مذهبی و کودک دیده می‌شود که شاخص‌ترین آنها اجرای نمایش کابوس سرخ در سال ۱۳۸۹ است.

فخری در مورد انتخاب متن گفت: «به دنبال متنی بودم که به تئاتر نزدیک‌تر باشد. متن چرم‌شیر به خاطر بازیگران محدود، ظرفیت‌های دراماتیک مناسبی داشت که با کمی تغییرات تمرین آن را شروع کردیم. در این نمایش به دنبال تماشاگران جدی‌تر هستیم و امیدوارم با استقبال مناسب تماشاگران این گونه کارها تدوام داشته باشد.»

گروه نمایشی صبا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش برگزارکننده اصلی این نمایش هستند. خانه فرهنگ و انجمن هنرهای نمایشی در برگزاری این نمایش همکاری دارند. این نمایش بعد از گراش در شهرهای اوز و لار نیز به صورت معدود روی صحنه می‌رود.

13911210 Ali Fakhri

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. بازم تتاتر بازم علی فخری، تنها کسی که بیرق تتاتر گراش در دست داری،امیدوارم سالیان سال تنت سالم باشه و همواره مردمه خوبم در گراش حمایتت کنن.مثل سالهای گذشته که براشون کار میکردی در صحنه تتاتر، این بار هم مهرشون دریغ نکنن و همواره با حضوره گرمشون خستگی چند ماهه از تنت به در شه و با انگیزه بیشتر براشون کارهایی جدید رو صحنه ببری موفق باشی مرد هنرمند…

  2. واقعا خدا قوت به شما اقای فخری
    چند کاری که با شما کار کردم هنوز خاطرات و تجربیات خوبی رو در ذهنم به یادگار گذاشته. امیدوارم همیشه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top