بستن

بازدید فرماندار گراش از تأسیسات ورزشی بخش ارد و آغصه

مهندس خواست خدایی فرماندار گراش به اتفاق اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش از زمین های ورزشی بخش ارد و دهستان آغصه بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، در این سفر که حسن نژاد رئیس هیئت فوتبال و موغلی رئیس هیئت پینگ‌پنگ نیز حضور داشتند مجموعه ورزشی شهدا و ساختمان فنی و حرفه‌ای ارد و زمین دهستان فداغ مورد بازدید فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گرفت. سپس با حضور در حسینیه خامس آل عبا ارد در حضور خواهران و برادران ورزشکار به بررسی مشکلات ورزش بخش پرداختند.

پس از خوشامدگویی نظام پور بخشدار ارد به فرماندار و هیئت همراه، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت اداره ورزش و جوانان گراش در سال۹۰  بیشترین توجه به ارد داشته و انشاا… در سال۹۱ نیز این روند ادامه خواهد داشت. حسن‌نژاد رئیس هیئت فوتبال نیز در خصوص وضعیت فوتبال شهرستان و حضور تیم‌های ارد در مسابقات باشگاهی گراش سخن گفت. مهندس خواست خدایی فرماندار گراش ضمن تشکر از بخشداری ارد و اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: مسئولین گراش نگاه ویژه‌ای به بخش ارد دارند و تلاش ما بر این است که در تمام زمینه‌ها به خصوص در بخش ورزش و جوانان نگاهی فراگیر داشته باشیم، او افزود اعتبار سالن ورزشی آموزش و پرورش تأمین شده است و انشاا… در آینده نزدیک کلنگ آن زده خواهد شد. در ادامه جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت و اکبری به سؤال های مطرح شده خواهران و برادران پاسخ گفت.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

5 نظر

  1. ” اداره ورزش و جوانان گراش در سال۹۰ بیشترین توجه به ارد داشته و انشاا… در سال۹۱ نیز این روند ادامه خواهد داشت.”

    همیشه تبعیض و همیشه ادامه ی تبعیض. بهتر است به جای بیشترین توجه به ارد یا هر جای دیگری ؛ توجهی مناسب و عادلانه به تمام نقاط وجود داشته باشد. به نظر شما چرا در لارستان مردم خواستار استان شدن هستند؟؟؟؟

    بهتر است به عدالت و رفع مشکلات تمام مناطق بندیشید و در تکلم نیز بیشتر دقت بفرمایید.

  2. فقط می توانم بگویم متاسفم برای فداغیها که در مرحله قبل به نماینده شما رای دادند وچه خوب شد که در این مرحله حسنی رفوزه شد وراهی به مجلس نیافت وگرنه معلوم نبود چه به روز فداغ ما می آورد

  3. با سلام.می توانید از آقای نوشادی و دست سوز بپرسین که چه کمک های از سوی اداره ورزش و جوانان گراش و هیئت پینگ پنگ گراش به فداغ شده است و بعد قضاوت کنید.

    1. با سلا م جناب مغولی زمان برین بپرسین گذشته و کارای ندارد خودتان با مدرک و نشان دادن ان حرفتان را ثابت کنید مخفی کاری تا کی

    2. “اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت اداره ورزش و جوانان گراش در سال۹۰ بیشترین توجه به ارد داشته و انشاا… در سال۹۱ نیز این روند ادامه خواهد داشت”

      جملات خیلی مواقع گویاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top