بستن

پیاده روی خانواده‌های فداغی در صبح پاییزی

گریشنا(هفت برکه):  دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج و هفته دیابت با حضور گسترده مردم در صبح یک روز پاییزی در مرکز دهستان فداغ برگزار شد.

به گزارش سایت اختصاصی و مردمی فداغ؛ در این همایش شهروندان فداغی به همراه خانواده‌های خود از میدان امام حسین(ع) تا بوستان حافظ پیاده‌روی کردند و در پایان نیز به قید قرعه به تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان جوایز نقدی و غیر نقدی از طرف فداغ آنلاین؛ سایت خبری و مردمی فداغ، شوراهای اسلامی و ورزشی، فرغون‌سازی حسن جواد، هایپر مارکت دست سوز، بیرون بر رستمی، فروشگاه مروارید خلیج فارس دست‌سوز، میوه سرای باقری، سوپر مارکت درستکار، املاک باقری، مرغ مرکزی خجسته، مرغ فروشی تیمار، سوپرمارکت شکسته دل، فروشگاه موبایل علی رحمت، فروشگاه لوازم ورزشی میلاد اسپورت، بهداشت فداغ، حوزه خواهران، حوزه برادران، بوتیک شیک پوشان و پست بانک اهدا شد. این همایش با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای، مرکز بهداشتی درمانی و شوراهای اسلامی و ورزشی برگزار شد.

مسابقه دو سرعت آخرین برنامه‌ای بود که در این روز و از ابتدای بلوار ورودی فداغ تا روبه روی حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای به اجرا درآمد. در پایان نیز به نفرات برتر اول تا پنجم جوایزی از سوی حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای و شورای ورزشی به آن‌ها اهدا شد.

این همایش در راستای برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج و هفته دیابت و ارتقای سطح سلامت جامعه، توجه به ورزش همگانی به عنوان ورزش پایه و مادر و همچنین ترویج ورزش همگانی در این دهستان و توجه به تندرستی و سلامت جسمانی شهروندان انجام شد.

18

21

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top