بستن

دو خودرو در آتش/ مصدوم به شیراز منتقل شد

گریشنا(هفت برکه): این‌بار آتش گرفتن دو خودرو پشت مدرسه‌ی قائدی، علاوه بر خسارت مالی، صاحب این خودروها را با سی‌درصد سوختگی راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ حوالی ساعت ۲:۱۸ دقیقه‌ی بامداد امروز، سی‌ام آبان‌ماه، خودروی سمند و وانت بار نیسان مربوط به قاسم صادقیان دچار آتش‌سوزی شد. اداره‌ی آتش‌نشانی جزئیات این حادثه را برای ما این‌طور تعریف می‌کند: «با تماس با آتش‌نشانی، یک خودرو ایسوزو آتش‌نشانی و سه نیرو را به محل حادثه اعزام کردیم، اما بعد از ساعتی، همکاران تقاضای فرستادن یک ماشین آتش‌نشانی دیگر را داشتند که بلافاصله به محل فرستاده شد. متاسفانه شدت آتش‌سوزی به قدری بود که هر دو ماشین در آتش سوخت.»

به گفته یکی از اعضای خانواده صادقیان، به نظر می‌رسد این آتش‌سوزی به طور عمد اتفاق افتاده باشد و هدف آتش زدن سمند بوده، اما چون وانت‌بار نیسان در کنار ماشین سمند پارک شده، حریق به این خودرو نیز سرایت کرده است. اما این حدسیات فعلا در حد گمانه‌زنی مانده است و نتیجه‌ی قطعی بعد از پیگیری‌های مراجع قانونی اعلام می‌شود.

جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش می‌گوید: «ساعت ۲:۱۹ دقیقه با ما تماس گرفته شد. صاحب ماشین برای پیدا کردن منبع صدا به سمت حیاط و در خانه حرکت می‌کند. با باز شدن در، با موج انفجار و شعله‌ی ماشین مواجه و پرت می‌شود. در اثر این حادثه، او از ناحیه‌ی بازو، بالای ساعد و صورت دچار سی‌درصد سوختگی درجه ۲ شد. مصدوم چهل‌ و هفت‌ساله‌ی این حادثه ساعت ۵ صبح امروز از بیمارستان امیر‌المونین علی (ع) به شیراز منتقل شد.»

ATASHSOZI3

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. شهرهای بزرگ اسید پاشی باب شده..
    در گراش خودمان، آتش زدن بر خودرو ها..
    ژاندار مری باید سفت و سخت پیگیر باشه..
    این اولین و آخرین بار نخواهد بود..

  2. دوباره اطراف مدرسه قائدی اتفاق ناخوشایندی رخ داد مثل چند ماه پیش اصلا معلوم نیست که این ۲مورد به هم ارتباط دارن دیگه طوری شده که ما میترسیم از اون منطقه عبور بکنیم لطفا از مسئولین زیربط تقاضا دارم این امر زشت را پیگیری نموده و عوامل این حادثه را به سزای اعمالشان برسانند ..اگه مجرمین شناسایی نشن مطمئنا باز هم شاهد اینگونه حوادث تلخ خواهیم بود.

  3. بر فرض عمدی بودن این حادثه و موارد مشابه قبلی:
    انسان بز دلی که به هر دلیل دست به این اقدام زده حتی برای لحظه ای فکر نکرده که اگر بچه بیگناهی در این حرکت بزدلانه آسیب جدی می دید چطور میتوانست با وجدان نداشته اش کنار بیاید.
    اگر اشتباه نکنم این سومین مورد از این دست اقدامات است که در شهر گراش حادث شده و میطلبد مسئولین انتظامی و امنیتی بطور جدی ازتکرار چنین حوادثی جلوگیری نمایند و نسبت به شناسایی عامل یا عاملان تسریع و جدیت به خرج دهند. تا هویت شهر ولایی گراش با این حرکات سخیف مخدوش نگردد.
    از طرفی بر دانش آموختگان علوم اجتماعی و جامعه شناسی است تا ریشه های این گونه حرکات را بطور علمی بررسی و نتایج بررسی علمی خود را دراختیار جامعه قرار دهند.
    از آنجا که همه ما نیازمند نقد هستیم بجاست که برخی از رفتارهای اجتماعی خود را نقد کرده و نسبت به بهبود رفتار اجتماعی مان اقدام نماییم؛
    بنده در شهرهای مختلفی زندگی کرده ام اما علیرغم خوبی های بسیاری که گراش و گراشی ها دارند برخی رفتارهای اجتماعی که در گراش عادی شده تحملش سخت است.
    من کمتر دیده ام به عابر پیاده در هنگام عبور از عرض خیابان احترام گذاشته شود
    پتانسیل دعوای لفظی در گراش بسیار بالاست .
    رهاسازی آب در کوچه های خیلی عادی و طبیعی شده.
    دخالت و سرکشی در کار یکدیگر باعث نوعی محافظه کاری افرادشده
    نوعی تصور همیشه حق با منه در رفتارها مشاهده میشه به خصوص در رانندگی
    در حالیکه ما باید بدانیم در شهرستانی زندگی میکنیم که یک خیابان اصلی بیشتر ندارد و بار ترافیکی این خیابان زیاده با صبوری بیشتری در خیابان حرکت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top