بستن

دختران شناگر شمال و جنوب فارس در فسا

گریشنا (هفت برکه): دختران شناگر گراش به دور رفت مسابقات لیگ خلیج فارس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات شنای شهرستان گراش، این مسابقات جمعه، بیست و نهم آبان‌ماه در چهار رده سنی و چهار ماده با حضور ده تیم منطقه جنوب و شمال استان، در شهرستان فسا برگزار شد.

تیم‌های گراش، فسا، فیروزآباد، لار و اوز به عنوان تیم‌های جنوب استان و تیم‌های آباده، سپیدان، مرودشت، صفاشهر و خرم‌بید به عنوان تیم‌های شمال استان در این رقابت‌ها شرکت داشتند.
شرکت‌کنندگان از گراش در رده سنی هشت و زیر هشت سال شامل زهرا کریم‌زاده، هانیه حسینی، مهدیس هاشمی، زهرا روزگاران، شیما کشاورز و یاسمین یوسفی بودند. در رده سنی نه تا ده سال، نگار واحدی، اسما حسنی، کیانا سهرابی، یاسمن نظری و مریم کمالی؛ در رده سنی یازده تا دوازده سال، رویا کریم‌زاده، زهرا رادمرد، فاطمه محسن‌زاده، عاطفه تراب‌پوران؛ در رده سنی سیزده تا چهارده سال، انسیه حسنی، مریم امیدوار، لیلا حسین‌شیری، حدیث حسین‌شیری، مریم کریمی؛ و در رده سنی پانزده سال به بالا، نازنین بیگدلی، سعیده کشوری، نورالهدی بیگدلی، الهام عظیمی و طاهره‌سادات موسوی حضور داشتند.
خانم‌ها شیردم و محسنی به عنوان مربی و خانم جعفریان و حسن‌زاده به عنوان سرپرست تیم با این گروه همراه بودند. نتایج نهایی بعد از دور دوم مسابقات اعلام خواهد شد.

SHENA

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top