بستن

سینمای گراش با فیلم محمد (ص) بازگشایی می‌شود

گریشنا (هفت برکه): چند روز آینده باز هم می‌توانیم روی صندلی‌های سینما شهر قصه بنشینیم و فیلم ببینیم. اولین فیلمی که بعد از چهار سال روی پرده سینما شهر قصه‌ی گراش اکران می‌شود، فیلم محمد‌ (ص) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گریشنا، بعد از سال ۹۰ که جشنواره فیلم کوتاه کل نیز از سینما به سالن آمفی‌تئاتر دانشکده منتقل شد، این سالن کاملا غیر فعال شد. تا این که بعد از وعده‌های متوالی اداره کل فرهنگ و ارشاد برای راه‌اندازی دوباره این سینما، چند روز پیش با برگزاری بزرگداشت هفته‌ی کتاب‌ و کتابخوانی، چراغ‌های سینما بار دیگر روشن شد.

آیینه‌افروز، رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، می‌گوید: «ما توانستیم مبلغ شصت میلیون تومان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای راه‌اندازی و مجهز کردن مجدد سینما جذب کنیم. علاقه‌مندان به سینما و فیلم می‌توانند تا ده روز آینده با آماده‌سازی اولیه و اکران فیلم محمد (ص) به عنوان اولین فیلم به سینما برگردند. بعد از این هم فیلم‌های به‌روز سینمای ایران را بر پرده‌ی سفید سینما شهر قصه‌ی گراش خواهیم دید. در صورت استقبال مردم، پرده‌ها و صندلی‌های کهنه‌ی سینما نیز تعویض می‌شود. و اگر از بودجه‌ی دو درصد نفت و ماده ۱۸۰ نیز بودجه‌ای به ما اختصاص داده شود، می‌توانیم مشکل سرمایشی و گرمایشی سینما را  هم برای همیشه از بین ببریم.»

او در ادامه می‌گوید: «البته در حال حاضر سالن سینما فعال است و نمایش «باغ آرزوها» به کارگردانی علی فخری از امشب در این سالن به روی صحنه می‌رود.»

dolat3

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

9 نظر

  1. کاش این اتفاق زودتر از این‌ها رخ داده بود.
    اکثر کسانی که دوست‌دار و خواهان دیدن این فیلم بودن، تونستن فیلم رو، رو پرده تالار وحدت لار ببینن.
    امیدوارم بعد از اکران این فیلم، شاهد اکران فیلم‌های به‌روز سینمای ایران باشیم.

  2. کار بسیار مثبتی هست.
    جهت ارتقا فرهنگ و هنر مثمرثمر خواهد بود.
    یه خسته نباشی به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش.

  3. مگرگراش هم فرهنگ دارد یا میخواهند از لارستان و اوز ودیعه بگیرین. اینجا فقط زمینخواری معنا دارد پس سینما کلمه ای نامانوس برای گراشیهاست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top